Літературознавчі студії

Збірник наукових праць

Випуск 42, частина 2.

Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет", 2014

ЗМІСТ

Титульна сторінка 1-2

Зміст 435-439

Кисла О. Ф. Шевченкова творчість у рецепції М. Костомарова та російських і польських критиків {T. Shevchenko oeuvre as perceived by Russian, Polish critics and M. Kostomarov} 3-16

Кобчінська О. І. Імалогічний потенціал новели Тагара Бен Джеллуна "Дон Кіхот у Танжері" {Imagological aspects of Tahar Ben Jelloun’s short story ‘Don Guixote in Tanger’} 16-24

Ковальчук К. Мотив дороги у "Житії і ходінні Данила, Руської землі ігумена" Данила Паломника {The motive of the road in "The life and walking of Danylo, abbot of Rus" of Danylo Palomnyk} 24-30

Ковінько М. В. Авторські маски у "Чайних замальовках" Володимира Діброви {Author’s masks in ‘Tea Sketches’ by Volodymyr Dibrova} 31-37

Коломієць І. В. Мотив самотності у творчості Тараса Шевченка {Motive of personal loneliness in the works of Taras Shevchenko} 37-45

Костенко Н. В. До питання про метричну організацію українського тактовика і акцентного вірша {Reviziting the metric organisation of ukrainian clock time and accent poems} 45-52

Кочерга О. І. Феномен Станіслава Оріховського у контексті українського літературного відродження {Stanislaw Orzechowski phenomenon in the context of Ukrainian literary Renaissance} 52-58

Круглій А. Парадигма образу Гетьмана Івана Виговського у літописі Самовидця {The image paradigm of Ivan Vyhoskyi in the Samovydets chronicle} 58-64

Кузьменко Д. Ф. Кельтська культура у творах Джона Толкіна {Celtic culture in the works of J. R. R. Tolkien} 64-74

Кулешір М. Функція перестороги в апокаліптичних романах Дж. Уіндема та Дж. Крістофера {The function of warning in the apocalyptic novels by J. Wyndham and J. Cnristopher} 75-86

Левчин І. Д. Образ Імама Хомейні у перській поезії кінця XX ст. {The artistic images of Akhavan Sales’ poems} 87-92

Любарець Н. О. Перечитування класики в пошуках власного стилю: Вірджинія Вулф і британські романтики {Rereading the classics in the search for her own style: Virginia Woolf and the British romantics} 92-100

Маляр Д. Мотив очікування в китайській та англійській драмі абсурду (на матеріалі п"єс "Автобусна зупинка" Гао Сінцзяна та "Чекаючи на Годо" Семюеля Беккета) {The motive of waiting in Chinese and English absurdist drama (based on the plays by Gao Xingjian “Bus stop” and Samuel Beckett “Waiting for Godot”)} 101-110

Масло О. Космогонічні образи в колядках Черкащини {Cosmogonic images in Christmas carols of Cherkassy region} 110-115

Мацибок-Стародуб Н. О. Мистецький дискурс західноукраїнської жіночої прози міжвоєнного двадцятиліття (на матеріалі творів Дарії віконської та Ірини Вільде) {Artistic discourse of the western ukrainian women's prose of the interwar period (based on the material of prose written by Daria Vikonska and Iryna Wilde)} 116-122

Мірошниченко Л. Я. Феміністичний скептицизм Доріс Лессінг {Feminist Scepticism of Doris Lessing} 123-132

Мукан А. С. Експериментальна проза зрілого модернізму {Experimental prose of mature modernism} 132-138

Мукан В. Біблійні мотиви у драматургії Миколи Куліша на матеріалі п"єси "Патетична соната" {Biblical motifs in Nicholas Kulish's drama "Pathetique Sonata"} 139-144

Назаренко В. М. Журнал як простір гри: "Літературний ярмарок" та універсальний журнал {Magazine as a space of play: “Literary Fair” and “Universal Magazine”} 144-151

Налімова А. О. Літературні традиції та новаторство у творчості корейського письменника Лі Мунйоля {Literary traditions and innovation in works of Korean writer Yi Munyol} 151-158

Науменко Н. В. "Тверда" віршова форма в сучасному інформаційному суспільстві {Canonized verse form in the modern ‘informative’ society} 158-168

Павленко О. Г. Український художній переклад 60-х років в контексті стратегій сучасної компаративістики {Ukrainian artistic translation of the 60s in the context of modern comparative studies} 169-179

Палій О. П. Тема кризи мови в чеській прозі 60-х років XX століття {Theme of the language crisis in the Czech prose of the 1960s} 180-187

Пашняк Т. Г. Байронова проникливість у природу духовного {Byron’s insight into spiritual realities} 188-193

Печонова Я. В. Художній текст як музична партитура в романах М. Павича (інтермедійний аспект) {Literary text as a musical score in novels of M. Pavic (Intermedial aspect)} 194-204

Питюр О. В. Часопростір Богородиці (поетика збірок чудес на пошану Богородиці) {Time span of the Virgin Mary (poetics of divine literature about Mother of God)} 204-212

Погребняк О. Міжвидова трансформація жанру балади в україніці В. Ванчури та І. Ольбрахта {Interspecific transformation of genre of ballad is in Ukrainian topics of V.Vanchurа and I.Ol'brakht} 212-220

Ракітіна М. І. Народна пісенна традиція Китаю (на прикладі пісень юефу) {Folk song tradition of China (the case of yuefu songs)} 220-226

Рибалкін С. В. Мовна поліфонія в поетичному доробку Мухаммада Бенніса {Language polyphony in the poetry of Mohammad Bennis} 227-233

Рибась О. В. Специфіка художнього мислення Сильвестра Яричевського та її реалізація у новелістиці письменника {Specifics of Sylvester Yarichevsky’s art thinking and its realization in writer’s short stories} 233-240

Руденко І. В. Листування М. Грабовського з Ю. І. Крашевським: критичний огляд мови польських літературних творів середини XIX ст. {Correspondences of М. Grabovskij to J.І. Krashevskij: critical examination of language of polish literary works in ХІХ с.} 240-246

Рябченко М. М. Екзистенційні проблеми в поезії та прозі Гео Шкурупія {The existential issues in poetry and prose Geo Schurupiya} 246-252

Сварич Н. З. Художнє втілення ідеї добра і зла в романі-новелі Івана Андрусяка "Вургун" {Artistic embodiment of the idea of good and evil in Ivan Andrusyak’s novel «Vurgun»} 253-260

Севрюкова Т. Гендерні аспекти подвійної ідентичності у драматургії Йоко Тавади {Gender aspects of dual identity in Yoko Tawada's dramatic works} 261-266

Сембе К. А. Постмодерна трансформація мотиву подорожі у романі К. Пері Россі "Корабель дурнів" {Postmodern transformation of the journey motif in The Ship of Fools by Cristina Peri Rossi 267-273

Сивець Т. В. Проблема інтелектуальної та масової літератури через актуалізацію жанру притчі {The problem of elite and mass literature according to actualization of parabola genre} 273-278

Синьоок Т. Леонід Мосендз - поет і Горотак-1: еволюція поетичної манери {Leonid Mosendz-poet and “Horotak-1”: evolution of poetical manner} 279-285

Скакун І. Лірична маска Паладина у циклі поезій Михайля Семенка "Святій Терезі" {Lyric mask paladin in the Mihail Semenko’s poetic cycle "St. Teresa"} 285-292

Скиба Т. В. Концептуальна та стилістична амальгама в ідилії М. Рильського "На узліссі" {Conceptual and stylistic amalgam in the idyllic of M.Rylskiy "On the edge of the forest" 292-299

Сліпушко О. М. Ідейно-естетична платформа мистецької спадщини Тараса Шевченка 1847-1861 рр. {Ideas and esthetic basic of the art heritage of Taras Shevchenko of 1847–1861 years} 299-310

Сокульська А. В. Містифікація художньої свідомості в романі Роберто Боланьо "Нацистська література в Америках" {Mystification of fictional consciousness in Roberto Bolano’s novel Nazi Literature in the Americas} 310-319

Старченко А. Специфіка антропоморфних образів Подільської балади {Specific of anthropomorphic characters of the Podolsk ballad 319-324

Тетеріна О. Б. Проблема автоперекладу: П. Куліш у контексті світової перекладознавчої думки {Self-translation issue: P. Kulish in the context of global translation studies doctrine} 324-332

Тищук О. С. Смислова багатозначність "Туманної поезії" китайського поета Бай Хуа {Notional ambiguity of “Misty poetry” of chinese poet Bai Hua} 332-338

Фута О. З. Недосліджена мемуарна проза України XVIII ст.: "Щоденник" Якова Марковича (1717-1767) 338-343

Хайдер Т. Типи художнього простору в творах Е. Редлінського {The types of literary fields in the worksof E. Redlinski} 343-350

Ходаківська Я. Шестиіктовий дольник в українській поезії 1960-1970-х років: проблема типологізації {Six-accent dolnik in the Ukrainian poetry of the 1960–1970: the typology problem} 351-358

Шалак О. І. Фольклорні записи польської дослідниці Люцини Стадницької на Поділлі: до проблеми методики фіксації та едиції {Records of Polish researcher Ljutsina Stadnitsky on Podolli: to a problem of fixation and editorial methods} 358-366

Шкуратенко Ю. О. Особливості "архетипів" у однойменній збірці Павла Глазового "Архетипи" {The peculiarities of “archetypes” in Pavlo Glasovy’s last intravital collection of poetry “Archetypes”} 366-373

Шуляк С. А. Міфологія українських замовлянь {Mythology of ukrainian spells} 373-380

Щербаков Я. І. Індобуддійський чинник генези Юанської літературної драми {Indo-buddhist factor of Yuan literary drama genesis} 380-396

Щелкунова О. Національні освітні ідеї в ренесансних поезіях Павла Русина {National educational ideas in the Renessainse poetry of Pavlo Rusyn} 396-401

Юревич М. Осмислення ідеї національної свободи крізь тему кавказької війни у поемі "Кавказ" Тараса Шевченка та у творчості видатних сучасників {Understanding the idea of national freedom through the theme of the Caucasian War of XIX century at the poem "Caucasus" Taras Shevchenko and in the works of prominent contemporaries} 401-414

Яцинова О. Мотиви класичної музики в романі Вісенте Бласко Ібаньєса "Собор" {Motifs of classical music in the novel “The Shadow of the Cathedral” by Vicente Blasco Ibanez} 415-425

Яцько А. І. Образ Києва у Києворуській книжності й творчості неокласиків: порівняльний аналіз {The images of Kiev in the Old Rus' Kievan Literature and creative work of the Kyiv Neoclassicists: comparative analysis} 425-434