Обручникова Олена Петрівна

Доцент кафедри іспанської та італійської філології Інституту філології 

Дата народження: 14 січня 1953 року

Освіта: Вища. У 1979 році закінчила факультет романо-германської філологіїКиївського ордена Леніна державного університетуім. Т.Г.Шевченка Спеціальність: «романо-германські мови і література»

Досвід роботи. Стаж педагогічної роботи у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка 26 років: з 1983 по 1991 рік – викладач іспанської мови з погодинною оплатою кафедри  романських мов неспеціальних факультетів Київського державного  університету ім. Т.Г.Шевченка; з березня 1993 по травень 2005 р – викладач кафедри іспано-італійської філології Інституту філології Київського  національного університету імені Тараса Шевченка; з червня 2005 р. і по теперішній час працює на посаді доцента цієї ж кафедри.

Викладає курси:

  • Практичний курс іспанської мови як першої.
  • Теоретична фонетика іспанської мови.

Стажування: Університет міста Гранади (Іспанія), 1998 рік; 9-10.10.2008 року прослухала «ІІIКурси дидактики іспанської мови як іноземної», організовані АЕСІ посольства Королівства Іспанії в Україні, КНУ імені Тараса Шевченка та московським представництвом Інституту Сервантеса (м. Київ); 14-12.12.2010 р  – учасник «Vкурсів дидактики іспанської мови як іноземної», організовані АЕСІ посольства Королівства Іспанії в Україні, КНУ імені Тараса Шевченка та варшавським представництвом Інституту Сервантеса (м.Київ).

Нагороди: У 2006 році рішенням Вченої ради Інституту філології КНУ імені Тараса Шевченка було присвоєно звання найкращого викладача Інституту філології.

Наукові інтереси: Проблеми прикладної та теоретичної фонетики. Методи дослідження усного мовлення.

Список найважливіших публікацій:

  1. Español: economía y finanzas.Навчальний посібник дляcтудентів мовних та економічних факультетів - Київ: ВВП «Компас», 2000 
  2. Lengua española. Ejercicios de  gramática básica:Навчальний посібник з практичної граматики іспанської мови для студентів 1 курсу Інститутів та факультетів іноземної філології - К.: ВПЦ «Київський університет»,2003
  3. Lecturas analíticas: Навчальний посібник з аналітичного читання іспанською мовою для студентів 1-2 курсів - К.: ВПЦ «Київський університет», 2003
  4. Художній фільм як засіб вивчення фонетики іноземної мови - Матеріали ІХ Міжнар. наук.-практ. конф. [“Стратегія та методи навчання мов для спеціальних цілей”] – К.: ІМВ, 2009. – С. 20-21.
  5. До проблеми використання автентичного або національного підручника з іноземної мови у середніх та вищих навчальних закладах України - Матеріали Х Міжнар. наук. практ. конф. [“Стратегія та методи навчання мов для спеціальних цілей”] – К.: ІМВ, 2009. – С. 20-21
  6. Структура кінематографічного тексту. Рекомендації до використання в учбовому процесі - Матеріали Х Міжнар. наук. практ. конф. [“Стратегія та методи навчання мов для спеціальних цілей”] – К.: ІМВ, 2009. – С. 23-24