Бєлова Алла Дмитрівна

Доктор філологічних наук, професор,завідувач кафедри англійської філології таміжкультурної комунікації

У Київському національному університеті імені Тараса Шевченка з 1988 р., з 1999 р. завідувач кафедри англійської філології

Кандидатська дисертація: „Функционально-семантическое поле пассива в аспекте его взаимодействия с другими полями (на материале современного английского языка)”, 1988

Докторська дисертація „Лінгвістичні аспекти аргументації (на матеріалі сучасної англійської мови)”, 1998

Під керівництвом А.Д.Бєлової захищено 4 докторських і 35 кандидатських дисертацій.

Автор по над 100 наукових і методичних праць

Наукові інтереси: аналіз дискурса, когнітивна лінгвістика, медіа лінгвістика, функціональна граматика, теорія аргументації, риторика

E-mail: profbelova@gmail.com

Викладає курси:

  • Проблеми сучасної лінгвістики
  • Загально-теоретичний курс англійської мови 
  • Неориторика у сучасному комунікативному просторі
  • Сучасні дискурсивні дослідження
  • Комунікативні стратегії

Вибрані праці:

  1. Лингвистические аспекты аргументации.- 1997
  2. Лексична семантика і між культурні стереотипи//Мовні і концептуальні картини світу .- 2006.- № 12.
  3. Цветообозначения в современном  английском языке: концептуализация цвета для различных товаров //Вісник Харківського національного університету ім.. В.Н.Каразіна- №741.- 2006
  4. Лінгвістичні перспективи і прогнози у ХХІ столітті // Лінгвістика ХХІ століття : нові дослідження і перспективи.- 2006
  5. Стратегия соблазнения в современной рекламе роскошных товаров (на материале виртуальной рекламы)//Лінгвістика ХХІ століття : нові дослідження і перспективи..-2007
  6. Категоризация и концептуализация знаний  в теоретической и прикладной лингвистике //Лінгвістика ХХІ століття : нові дослідження і перспективи.-2008
  7. Реклама автомобилей  Mercedes-benz: принципы и составляющие // Лінгвістика ХХІ століття : нові дослідження і перспективи.- 2008
  8. Английский язык в Ирландии ( по данным корпуса ICE–Ireland) // Лінгвістика ХХІ століття : нові дослідження і перспективи.-2009
  9. Визуализация объектов и услуг в современной рекламе как составная креолизации коммуникативного пространства //Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи.-2012.