Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики викладання української та іноземних мов і літератур
ORSID: 0000-0002-5887-8321, 0000-0002-5887-8321
ID Wos:
ID Scopus:
Google scholar: https://scholar.google.com/citations…
Контактна інформація
Телефон: 239-33-38 (робочий)
E-mail: nymaryana@gmail.com
Коло наукових інтересів
Методика навчання іноземних мов, навчання культури, оцінювання.
Тема дисертації
«Методика формування у майбутніх учителів англійської мови лінгвосоціокультурної компетентності у процесі читання художньої літератури», 2015
Статті Scopus, WoS
Osidak, V., Natsiuk, M., & Vogt, K. (2023). Creating a questionnaire to explore language teacher multilingual beliefs and practices. East European Journal of Psycholinguistics, 10(1). 152-176. https://doi.org/10.29038/eejpl.2023.10.1.osi Scopus
Статті у фахових виданнях
Natsiuk, М., & Osidak, V. (2023). Multilingualism In Society And Education: The Ukrainian Context. ARS LINGUODIDACTICAE, (11), 4–15. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2023.1.01
Кondratska, L., Romanovska, L., Natsiuk, M., Dovgan, O., & Kravchyna T. (2021). Current Projects of Educational Domain: From Mask Expansion to Live Breathing. Bulletin of National Academy of Sciences of The Republic of Kazakhstan. 3(391), 176–183. https://doi.org/10.32014/2021.2518-1467.118
Бабій, Л., & Нацюк, М. (2019) Міжкультурна компетентність у загальноєвропейських рекомендаціях з мовної освіти: застосування на практиці. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. (4), 87 – 95.
Нацюк М. (2017). Організація навчального матеріалу для формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх учителів англійської мови. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. (4), 89 – 95.
Нацюк М. (2016). Навчання домашнього читання майбутніх учителів англійської мови: лінгвосоціокультурний аспект. Наукові записки. Серія: Філологічні науки. Кіровоград: видавець Лисенко В.Ф. (144), 424 – 428.
Нацюк М. (2015). Теоретичні основи навчання майбутніх учителів англійської мови читання творів художньої літератури як опосередкованого міжкультурного спілкування. Педагогіка та психологія: збірник наукових праць. Харків: Вид-во ТОВ «Щедра садиба плюс»,(49), 96-103.
Natsiuk, M. (2014). Teaching foreign culture values in the process of reading fiction. International English studies journal. Studia anglica resoviensa. (11), 73‑85.
Нацюк М. (2014). Експериментальна перевірка ефективності методики формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх учителів англійської мови у читанні художньої літератури. Науковий вісник Чернівецького університету: Педагогіка та психології, (712), 123-132.
Нацюк М. (2014). Методика формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх учителів англійської мови у читанні художньої літератури. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка, (4), 79-86.
Нацюк М. (2014). Відбір художніх творів для формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів англійської мови у читанні художньої літератури. Вісник Запорізького національного університету: Серія: «Педагогічні науки», 1 (22), 45-50.
Нацюк М. (2013). Психологічні передумови формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови в читанні художньої літератури. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. (1) 67, 151-156.
Нацюк М. (2013). Лінгвокультурологічні особливості формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови у читанні художньої літератури. Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (26), 132-136.
Нацюк М. (2012). Проблема формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у контексті сучасних досліджень. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка, (4), 101-107.
Підвищення кваліфікації, стажування
Scholarship grant / DAAD Programme STIBET I.I (фінансується Федеральним офісом міжнародних справ, Федеральна ресубліка Німеччина) проєкт «Enhancing Multilingualism in Ukrainian Foreign Language Education», Гайдельберзький педагогічний університет, 1.08.2023-31.12.2023
Гайдельберзький педагогічний університет, проєкт «Multilingual Education and Assessment: Insights from the CEFR», 1.04. 2023 – 31.07.2023
Однорічне стажування у Гайдельберзькому педагогічному університеті, проєкт «Multilingual Education and Assessment: Insights from the CEFR» under Volkswagen Foundation, 15.03 2022-31.03. 2023
Testing and Assessment for Effective Foreign Language Learning. February – May 2021. ECTS credits – 3. UALTA, КНУТШ.
Education programme (online) “Content and Language Integrated Learning for Tertiary Education” in terms of the project Erasmus +KA2 “MultiEd”, University of Tartu, Estonia, 18 May – 31 December, 2020
Winter School on participation in the project “New Generation School Teacher” initiated by British Council, January 16 -22, 2019.
Хмельницький національний університет, кафедра практики іноземної мови та методики викладання, підвищення кваліфікації, наказ № 133-КП від 15.05.2019.
Підручники, навчальні посібники
Natsiuk, M. (2019). Great Britain through Literature. Textbook for ESL Pre-Service Teachers. Vector.
Навчальні та методичні матеріали
Нацюк М. Б. Навчально-методичний посібник з домашнього читання (2011). Тернопіль, Вид-во ТНПУ, 77 с.
Довбуш О. І., Левчик Н.С., Нацюк М.Б., Олійник І.Д., Рокіцька Н.В Ars Poetica: Збірка поезії, прозових творів та перекладів студентів та викладачів (2018). Тернопіль, Вид-во ТНПУ. 115с.
Бабій Л.Б., Левчик Н.С., Нацюк М.Б. Pleasure of Reading. Навчально-методичний посібник (2019). Навчально-методичний посібник з домашнього читання для студентів мовних спеціальностей факультету іноземних мов. Тернопіль, ТНПУ, 120 с.
Мистецькі та просвітницькі заходи
Організація мистецького заходу «Poetry Night» у м. Тернопіль (2017-2023 р.р.)