Шкала оцінювання
За шкалою університету (100-бальною системою) | Оцінка за національною шкалою та шкалою університету | Оцінка за шкалою ECTS | |
90 – 100 | відмінно | 5 | A – Відмінно |
85 – 89 | добре | 4 | B – Добре (дуже добре) |
75 – 84 | добре | 4 | C – Добре |
65 – 74 | задовільно | 3 | D – Задовільно |
60 – 64 | задовільно | 3 | E – Задовільно (достатньо) |
35 – 59 | незадовільно | 2 | FX – Незадовільно з можливістю повторного складання |
1 – 34 | незадовільно | 2 | F – Незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни |
Під час іспиту студент отримує підсумковий рейтинговий бал, який є сумою семестрового рейтингового балу та екзаменаційного балу.
Приклад встановлення максимальної кількості балів за змістовні модулі та розрахунку підсумкової оцінки за накопичувальною системою для дисципліни, яка складається з трьох кредитів (36 год. лекц., 36 год. семін. занять, 36 год. самост. роб. студента).
Змістовний модуль 1 | Змістовний модуль 2 | Змістовний модуль 3 | Комплексний підсумковий модуль | Підсумкова оцінка | |
Максимальна кількість балів | 15 | 25 | 20 | 40 | 100 (15+25+20+40) |
Кількість балів, отримана студентом | 12 | 20 | 18 | 30 | 80 (12+20+18+30) |
У випадку, якщо вивчення дисципліни передбачає лише лекції без семінарських (практичних, лабораторних), то розрахунок проводиться у такому співвідношенні:
Змістовний модуль 1 | Комплексний підсумковий модуль | Підсумкова оцінка | |
Максимальна кількість балів | 40 | 60 | 100 (40+60) |
Чи вагові коефіцієнти (%) | 40 | 60 | 100 |