Завідувач кафедри іноземних мов факультетів психології та соціології, кандидат наук, доцент кафедри іноземних мов факультетів психології та соціології
Контактна інформація
Тел.: (044) 521-32- 66 (робочий)
E –mail: babenkotamara22@ukr.net
Коло наукових інтересів
До 10 ключових слів — методика викладання іноземних мов; вища освіта; педагогіка; академічне письмо
Теми дисертацій
Формування естетичного смаку у студентів вищих навчальних заклдадів засобами іноземних мов (2006)
Конференції
- ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Стан та основні проблеми розвитку науки та освіти: теорія і практика» НАН України , Київ, 25–26 квітня 2017 р. Доповідь: Анотована бібліографія: мета, формат і стиль.
- Міжнародна науково-практична конференція «Теорія і практика актуальних досліджень», ГО «Інститут інноваційної освіти» НАН України , Київ, 28–29 квітня 2017 р. Доповідь: Вступ у магістратуру: тип і зміст тестів з англійської мови.
- The 3rdInternational Scientific and Practical Conference «Scientific Horizon in the Context of Social Crises» (April16-18, 2020). Tokyo, Japan: Otsuki Press, 2020. 296p. ISBN 978-4-272-00922-0. Certificate of Participation. Доповідь:Academic writing: the readiness of non-linguistic graduates for further academic achievements. Стажування – 12 годин дистанційної роботи.
- International Scientific and Practical Conference Philological and pedagogical studies in 21st century national and international science (June 23, 2020), Kyiv, Ukraine, Taras Shevchenko National University of Kyiv. Доповідь: Integrating Portfolio Approach into Masters’ Academic Writing Course. Сертифікат 11-2021\02. Available at: http://www.ppstudies.kyiv.ua/index.php/conf2020/conf2020/schedConf/presentations
- International Scientific and Practical Conference Philological and pedagogical studies in 21st century national and international science (November 23, 2021), Kyiv, Ukraine, Taras Shevchenko National University of Kyiv. Доповідь: Академічне письмо: структурування вступу до англомовної наукової статті.
Статті у фахових виданнях
- Мотивація комунікативної діяльності на заняттях з іноземної мови засобами образотворчого мистецтва // Наукові записки: Зб. наук. статей Нац. пед. ун-ту імені М.П. Драгоманова. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2004. – Випуск LVI (56). – С. 10-17.
- Особливості формування естетичного смаку студентів вищих педагогічних навчальних закладів у процесі вивчення іноземної мови // Наукові записки: Зб. наук. статей Нац. пед. ун-ту імені М.П. Драгоманова. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2004. – Випуск LVIІ (57). – С. 23-30.
- Методична розробка практичного заняття з англійської мови “What Makes a Good Teacher”. // Іноземні мови. – 2004. – №2. – С.60-62.
- Реалізація принципів естетичного виховання на заняттях з англійської мови. // Мовні і концептуальні картини світу. – 2004. – вип. 12. част. 1. – К.: ВПЦ “Київський університет”. – С. 28-32.
- Окремі аспекти інституційного формування естетичного смаку студентів у контексті інтернаціоналізації вищої освіти // Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького педагогічного інституту імені Г.С.Сковороди. – Переяслав-Хмельницький: ДПУ ім. Григорія Сковороди, 2005. – вип. 19. – С. 45-52.
- Естетичний смак як складова частина естетичної культури особистості студентів вищих навчальних закладів // Вісник Київського університету імені Тараса Шевченка. Серія “Соціологія. Психологія. Педагогіка”. – К.: КНУ імені Тараса Шевченка, 2005. – вип. 22-23. – С. 106-108.
- Естетичне виховання на заняттях з іноземних мов // Наукові записки: Зб. наук. статей Нац. пед. ун-ту імені М.П. Драгоманова. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2005. – Випуск LІХ (59). – С. 7-14.
- Експериментальне виявлення рівня сформованості смаку у студентів вищих навчальних закладів // Наукові записки: Зб. наук. статей Нац. пед. ун-ту імені М.П. Драгоманова. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2005. – Випуск LІХ (60). – С. 27-35.
- Особливості формування внутрішньої мотивації до безперервної освіти засобами іноземних мов.// Мовні і концептуальні картини світу. – 2005. – вип. 18. кн. 1. – К.: Видавн. Дім Дмитра Бураго. – С. 28-32.
- 10. Сучасний стан проблеми естетичного розвитку особистості у зарубіжних країнах. Серія: Педагогіка і психологія. – Зб. статей: Вип. 9. Ч.І. – Ялта: РВВ РВУЗ КГУ, 2006. – С. 108-112.
- До проблеми естетичного розвитку студентів. Серія: Педагогічні науки. – Зб. наук. праць Кременецького обл. гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка: вип. 1 – Кременець: Вид. центр “КОППИ”, 2007. – С. 114-123.
- 12. Наукові засади розвитку естетичного смаку особистості у вищих навчальних закладах \\ Мовні і концептуальні картини світу– вип. 23. част. 1. – К.: ВПЦ “Київський університет”. . – 2007. С. 43-47
- Сутність культурологічного аспекту навчання іноземних мов// Наукові записки: Зб. наук. статей Нац. пед. ун-ту імені М.П. Драгоманова. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. – (Серія пед. та іст. науки). – Вип. LХХV (75). С. 22-29.
- Вплив культурологічного аспекту навчання іноземних мов на процес соціальної адаптації особистості // Наукові записки: Зб. наук. статей Нац. пед. ун-ту імені М.П. Драгоманова. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. –(Серія пед. та іст. науки). – Вип. LХХVII (77). С. 3-10
- Впровадження культурологічного аспекту в навчання граматики англійської мови \\ Іноземні мови в навчальних закладах. –- Вип. №1 (35). – К.: «Педагогічна преса», 2009. – С. 120-125
- Формування естетичних потреб особистості студента як педагогічна проблема \\ Мовні і концептуальні картини світу. – Вип. 29. К.: ВПЦ “Київський університет”. – 2010 – С. 410-415.
- Естетичні потреби як складова ціннісних орієнтацій особистості\\ Мовні і концептуальні картини світу. – Вип. 32. К.: ВПЦ “Київський університет”. – 2010 – С. 7-13.
- Теоретична модель формування естетичної культури особистості засобами іноземних мов \\ Наукові записки. Серія «Філологічна». – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія». – Вип. 23. – 2012. – С.5-7.
- Розвиток естетичних потреб студентської молоді в добу гуманітаризації освіти \\ Мовні і концептуальні картини світу. – Вип. 41– част.1. – К.: ВПЦ “Київський університет”. – 2012. – С. 43- 51.
- Формування гармонійної особистості в умовах глобалізації вищої освіти // Молодь і ринок. – Вип. 9\104. – Дрогобич: Дрогобицький держ. пед. ун-т ім. І. Франка. – 2013. – 45-49.
- Влияние процессов гуманитаризации образования на эстетическое развитие студенческой молодёжи//Проблемы современной науки. – Сборник научных трудов. – Вып.7. – ч.1 Педагогика и психология (РИНЦ). – Ставрополь: Логос, 2013.– с. 3 – 8.
- Англомовна преса як засіб формування граматичної компетенції у студентів-магістрів // Мовні і концептуальні картини світу. – 2014. – вип. 50. ч. 1. – К.: Видавн. Дім Дмитра Бураго. – С. 20-25.
- Професійно-оріентоване навчання іноземних мов як передумова готовності студентів до наукової діяльності // Молодь і ринок. – Вип. 5\124. – Дрогобич: Дрогобицький держ. пед. ун-т ім. І. Франка. – 2015. – 37-41.
- Специфика написання англомовних аннотаций (резюме) // Молодь і ринок. – Вип. 9\128. – Дрогобич: Дрогобицький держ. пед. ун-т ім. І. Франка. – 2015. – 40-44.
- Теоретична модель навчання академічного іншомовного письма// Молодь і ринок.– Вип. 3\134. – Дрогобич: Дрогобицький держ. пед. ун-т ім. І. Франка. – 2016. – 112-117
- Академічне письмо: залежність назви навчального курсу від цілей та мети навчання// Молодь і ринок.. – Вип. 10\141. – Дрогобич: Дрогобицький держ. пед. ун-т ім. І. Франка. – 2016. – 97-104
- Анотована бібліографія: мета, формат і стиль. [Текст]: Матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. «Стан та основні проблеми розвитку науки та освіти: теорія і практика», Київ, 28–29 квітня 2017 / ГО «Інститут інноваційної освіти»; Науково-навчальний центр прикладної інформатики НАН України. – Київ : ГО «Інститут інноваційної освіти», 2017. – С. 5-10.
- Вступ у магістратуру: тип і зміст тестів з англійської мови. [Текст]: Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Теорія і практика актуальних досліджень», Київ, 25–26 серпня 2017 / ГО «Інститут інноваційної освіти»; Науково-навчальний центр прикладної інформатики НАН України. – Київ : ГО «Інститут інноваційної освіти», 2017. – С. 3-7.
- Бабенко Т.В., Малій А.С. Програма навчальної дисципліни “Академічне письмо (англійською мовою)”. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. – Вип. №28 (2018). – Київ: Київський національний лінгвістичний університет. – 2018. – 235-241 http://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=4336
- Методи позитивного мотивування учнів початкової школи (за методикою А. В. Фрисбі) – Вип. №29 (2018). – Київ: Київський національний лінгвістичний університет. – 2018. – 190-196 http://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=43363
- Academic mobility: some challenges for non-linguistic students / Молодь і ринок. – 2019.– №9 (176). С.112–117. Indexcopernicus DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.182244
- Academic writing: the readiness of non-linguistic graduates for further academic achievements. InterConf, Tokyo, Japan, 2020 (14). вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/interconf/article/view/2023
- Master’s competence-based portfolio content as a means of academic writing assessment/ Scientific Bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K.D. Ushynsky Journal. – 2020. – No.2 (131). – Pp. 152-168. DOI: https://doi.org/10.24195/2617-6688-2020-2-19 ISSN Online 2617-6688, ISSN Print – 2414-5076 . Index: ULRICHSWEB Global Serials Directory, Index Copernicus ICI Journals Master List, ERICHPLUS (European Reference Index for the Humanities and Social Sciencies), WorldCat, Directory of the Research Journals Indexing, Google Scholar, CrossRef, Research Bible, Scientific Indexing Services, Open Ukrainian Citation Index (OUCI), Eurasian Scientific Journal Index (ESJI).
- Integrating Portfolio Approach into Masters’ Academic Writing Course. Philological and pedagogical studies in 21st century national and international science: Proceedings of the International Scientific and Practical Conference (June 23, 2020), Kyiv, Ukraine, Taras Shevchenko National University of Kyiv. Available at: http://www.ppstudies.kyiv.ua/index.php/conf2020/conf2020/schedConf/presentations
- Академічне письмо: структурування вступу до англомовної наукової статті. Philological and pedagogical studies in 21st century national and international science: Proceedings of the International Scientific and Practical Conference (November 23, 2021), Kyiv, Ukraine, Taras Shevchenko National University of Kyiv.
- Академічне письмо: структурування вступу до англомовної наукової статті (на прикладах англомовних дослідницьких статей)/ Молодь і ринок. – 2022. – №2/200 (2022). С.88–92. Google Scholar; Polish Scholarly Bibliography (PBN); ERIH PLUS; Index Copernicus (ICV 2018:80.20; ICV 2019: 85.80; ICV 2020:82.12) https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.256015
Підвищення кваліфікації, стажування
- ESP Teacher Development Course (Англійська мова для специфічних цілей – 72 год. стажування ) 28.06.2015 – 11.07.2015
- Конференція The 3rdInternational Scientific and Practical Conference «Scientific Horizon in the Context of Social Crises» Tokyo, Japan: Otsuki Press, 2020. 296p. ISBN 978-4-272-00922-0 Сертифікат. Стажування – 12 годин дистанційної роботи. (April16-18, 2020).
- Київ: Київський національний лінгвістичний університет. Міжнародна науклвл-практична конференція . – 20 – 75 год стажування. Сертифікат №2_/ІV_ESP (червень 2020)
Підручники, навчальні посібники (одноосібні)
- Навчання англійської мови в початковій школі: Навчальний посібник. Львів: Вид. центр ЛНУ імені Івана Франка, 2002. – 222с.
- Методика навчання англійської мови в початковій школі: навчальний посібник. – К.: Арістей, 2005. – 220с.
- Методика навчання англійської мови в початковій школі: Навчальний посібник. – 2-е вид. – К.: Арістей, 2006. – 220с.
- 8. Формування естетичного смаку засобами англійської мови: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів К.: ВПЦ “Київський університет”. – Гриф «Рекомендовано МОН України» Лист № 14/18-Г-1368 від 11.06.08.
- Основи формування іншомовної комунікативної компетенції у середній загальноосвітній школі: Навчальний посібник для студентів педагогічних навчальних закладів (за спеціальністю «Іноземна мова»). Кол. авт. під керівн проф. П.О.Беха К.: ТОВ «Вольф», 2009. С.16-39;С. 109 –117;С. 226 – 261. Гриф «Рекомендовано МОН України» Лист № 1.4/18-Г-2851 від 24.12.08
- Програма курсу «Англійська мова (друга мова)» (граматичний аспект) напрям філологія, спеціальність 6.020303 «Східні мови та літератури» ОКР «Бакалавр». – Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2012. – 43с.
- Програма курсу «Комунікативні стратегії» (граматичний аспект), підготовки: напрям філологія, спеціальність 8.020303 «Східні мови та літератури» ОКР «Магістр». – Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2012. – 24с.
- Програма курсу «Написання наукових текстів англійською мовою» Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2017. –
- Стислий курс синтаксису англійської мови : Навчальний посібник. – К.: ВПЦ “Київський університет”. – 2015. – 122 с.
- Abstracts & Annotations : Навчальний посібник. – К.: ВПЦ “Київський університет”. – 2018. – 152 с.
- Бабенко Т., Гордєєва А., Малій А., Горбаченко А. Academic Writing Skills for Non-Language Students : Підручник. – К. : AVIAZ. – 2021. – 198 с.
Навчальні та методичні матеріали
- Дацько Ю.М., Бабенко Т.В. Методика навчання англійської мови: Цикл лекцій. – Львів: Вид. центр Льв. ун-ту імені Івана Франка, 1999. – 118 с.
- Дацько Ю.М., Бабенко Т.В. Методика навчання англійської мови. Тексти лекцій. 2-ге видання. – Львів: Вид. центр Льв. ун-ту імені Івана Франка, 2000. – 118 с.
- Завдання та вправи з методики навчання англійської мови. / Укл. : Ю.М. Дацько, Т.В. Бабенко. – Львів: Вид. центр Льв. ун-ту імені Івана Франка, 2000. – 86 с.
- Глосарій термінів з методики навчання англійської мови. / Укл. : Ю.М. Дацько, Т.В. Бабенко. – Львів: Вид. центр Льв. ун-ту імені Івана Франка, 2002. – 52с.