Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри методики викладання української та іноземних мов і літератур
ORSID: https://orcid.org/0000-0002-1479-0811
ID Wos: AAC- 71/2 – 2020
ID Scopus: 57204217345
Google scholar: St4PRE8AAAAJ
Контактна інформація
Телефон: 239-33-38 (робочий)
E-mail: o.kvasova@knu.ua
Коло наукових інтересів
Навчання та оцінювання іноземних мов, мовне тестування, навчання академічної англійської мови
Тема дисертації
Групова рольова гра у навчанні іншомовного спілкування учнів 9 класу середньої загальноосвітньої школи, 1996.
Аспіранти
1 Вікович Роксоляна Ігорівна. Методика навчання студентів мовних спеціальностей аудіювання англомовних теленовин : дис. … канд. пед. наук: 13.00.02, 2012 р.
2 Дука Марія Володимирівна. Методика формування у майбутніх філологів лінгвосоціокультурної компетентності у процесі читання англомовних художніх творів. : дис. … канд. пед. наук: 13.00.02, 2015 р.
3 Лямзіна Наталія Костянтинівна. Методика навчання майбутніх економістів професійно орієнтованого англійського монологічного мовлення з використанням інформаційно-комунікативних технологій: дис. … канд. пед. наук: 13.00.02, 2015 р.
4 Кавицька Тамара Іванівна. Формування текстотвірної компетентності майбутніх філологів у письмовому перекладі з української мови на англійську : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02, 2015 р.
5 Трикашна Юлія Іванівна. Формування англомовної соціокультурної компетентності у майбутніх філологів з використанням автентичного художнього фільму : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02, 2017 р.
Монографії (колективні)
1 Kvasova, O. (2016). A Case of Training University teachers in Developing and Validating Classroom Reading Test Tasks. In Tsagari D. (ed.) Classroom-based Assessmеnt in L2 Contexts. Cambridge Research Publishing, 54-74.
2 Kvasova, O. (co-authored with Kavytska, T.). Assessing textual competence in translation into a second language / Revisiting the Assessment Second Language Abilities: From Theory to Practice. – Springer, 2018. – pp.197-217p. Режим доступа:https://doi.org/10.1007/978-3-319-62884-4
4 Kvasova, O. and Trykashna Y. (2020). Integrating a 3-D Tool of Assessing Intercultural Competence in Teacher Education. In S. Hidri (ed.) Changing Language Assessment
New Dimensions, New Challenges, 275-300. Palgrave MacMillan. https://doi.org/10.1007/978-3-030-42269-1_12
5 Kvasova, O. and Shovkovyi, V. (2020). Reliability of Classroom-Based Assessment as Perceived by University Managers, Teachers and Students. In S. Hidri (ed.) Perspectives on Language Assessment Literacy: Challenges for Improved Student Learning, 176-195. Routledge. https://www.taylorfrancis.com/books/e/9781003016083/chapters/10.4324/9781003016083-10
6 Kvasova, O. (2021) TEFL Test practices at a Ukrainian University: Summative Test Design Through Teacher Collaboration. In B. Lanteigne, Ch. Coombe, J.D. Brown (Editors). Challenges in Language Testing Around the World – Insights for Language Test Users. pp.
7 Квасова О.Г. Контроль і оцінювання досягнень студентів вищої школи у вивченні іноземних мов. /Методика навчання іноземних мов у закладах вищої освіти. Колективна монографія за заг. редакцією Шовкового В. – Київ: Лів-прінт, 2021. – С.268-291.
8 Kvasova, O., Kavytska, T., Westbrook, C., & Westbrook, K.W. (2022). A Cross-Cultural Investigation Into EMI Instruction: Anglophone vs. Non-Anglophone Context. In Sviatlana Karpava (Ed.) Handbook of Research on Multilingual and Multicultural Perspectives on Higher Education and Implications for Teaching. IGI Global, pp. 134-153. DOI: 10.4018/978-1-7998-8888-8.ch005
Статті Scopus, WoS
1 Kvasova, O. and Kavytska, T. (2014). The assessment competence of university foreign language teachers: A Ukrainianperspective // Language Learning in Higher Education. Volume 4, Issue 1, Pages 159–177, ISSN (Online) 2191-6128, ISSN (Print) 2191-611X, DOI: 10.1515/cercles-2014-0010, May 2014. WoS
2 Kavytska, T., Kvasova, O. Assessing textual competence in translation into a second language / Revisiting the Assessment Second Language Abilities: From Theory to Practice. – Springer, 2018. – pp.197-217p. Режим доступа:https://doi.org/10.1007/978-3-319-62884-4 Scopus
3 Квасова О.Г., Лямзіна Н.К. Застосування технології вебквест у навчанні англійської мови майбутніх економістів. Інформаційні технології і засоби навчання, 2019, Том 74, №6. С. 177-185. WoS
4 Kvasova, O. and Trykashna Y. (2020). Integrating a 3-D Tool of Assessing Intercultural Competence in Teacher Education. In S. Hidri (ed.) Changing Language Assessment
New Dimensions, New Challenges, 275-300. Palgrave MacMillan. https://doi.org/10.1007/978-3-030-42269-1_12 Scopus
5 Kvasova, O. and Shovkovyi, V. (2020). Reliability of Classroom-Based Assessment as Perceived by University Managers, Teachers and Students. In S. Hidri (ed.) Perspectives on Language Assessment Literacy: Challenges for Improved Student Learning, 176-195. Routledge. https://www.taylorfrancis.com/books/e/9781003016083/chapters/10.4324/9781003016083-10 Scopus
6 Kvasova, O. (2021) TEFL Test practices at a Ukrainian University: Summative Test Design Through Teacher Collaboration. In B. Lanteigne, Ch. Coombe, J.D. Brown (Editors). Challenges in Language Testing Around the World – Insights for Language Test Users. Scopus
7 Osidak V, Drahinda O, Kvasova O. Training the Trainers in Language Assessment via Mentoring: Building Expertise to Promote Language Assessment Literacy of Ukrainian University Teachers. Languages. 2021; 6(4):194. https://doi.org/10.3390/languages6040194 Scopus
8 Kvasova, Olga. 2022. The Impact of Student Teachers’ Pre-Existing Conceptions of Assessment on the Development of Language Assessment Literacy within an LTA Course. Languages 7:62. https://doi.org/10.3390/languages7010062
Scopus
9 Kvasova, Olga G., Radchuk, Roksoliana I. and Trykashna, Yulia I. (2022). Teaching independent listening comprehension online: findings of the preliminary study. Інформаційні технології і засоби навчання (Information technologies and learning tools) 88(2), pp. 74-85. DOI: 10.33407/itlt.v88i2.4875. WoS
10 Kvasova, O., Hnapovska, L., Kalinichenko, V., and Budas, I. (2022). Implications of training university teachers in developing local writing rating scales. Studies in Language Assessment 11(1), pp. 37-63. DOI: 10.33407/itlt.v88i2.4875 WoS
11 Kvasova, Olga G., Liamzina, Natalia K., Radchuk, Roksoliana I. and Trykashna, Yulia I. (2023). Teaching and assessing independent listening in an online course for translation majors. Інформаційні технології і засоби навчання (Information technologies and learning tools) 96(4):105-120. DOI: 10.33407/itlt.v96i4.5193 WoS
Статті у фахових виданнях
1 Квасова О.Г. Як використовувати англійську газету у старших классах загальноосвітньої школи. Іноземні мови. – 2004. – №2. – С.13-17.
2 Квасова О.Г. Обучение реферированию англоязычного текста в языковом вузе. Іноземні мови. – 2004. – №3. – С.22-30.
3 Квасова О.Г. Цикл „Життя молоді” як складова НМК “English through Communication” для 11 класу середньої школи. Наукові записки Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя, 2006. – С. 82-85.
4 Квасова О.Г., Гнаповська Л.В. Національний тест з іноземної мови: ознаки та перспективи розробки // Іноземні мови. – 2007. – №1. – С. 3-6. (в соавт.)
5 Квасова О.Г. Проблеми відбору текстів для навчання читання англійською мовою як другою іноземною/ Вісник Луганського національного педагогічного університету імені Тараса Шевченка (філологічні науки). – 2007. – № 10 (127) травень. – С. 184-190.
6 Квасова О.Г., Гнаповська Л.В.. Оцінювання вмiнь читання: з досвіду пілотування тестових завдань в межах Проекту незалежного тестування з іноземних мов // Іноземні мови. – 2007. – № 2. – С. 3-10.
7 Квасова О.Г. Тестова оцінка вмінь другої іноземної мови в умовах модульно-рейтингової системи навчання / Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи: Зб. наукових праць / За ред.. А.В. Корольової. – Випуск 6. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2007. – С.24-31.
8 Kvasova, O. Relating teaching and assessing reading in secondary schools of Ukraine to the Common European Framework of Reference / Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи: Зб. наукових праць / За ред.. А.В. Корольової. – Випуск 6. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2007. – С.111- 118.
9 Квасова О.Г. Проблеми навчання англійської мови як другої іноземної на мовному факультеті університету // Іноземні мови в навчальних закладах. – С.118-123.
10 Квасова О.Г. Викладання англійської мови як другої спеціальності на факультеті сходознавства: цілі та зміст навчання / Вісник Чернігівського державного педагогічного університету . Випуск 48. Серія: педагогічні науки. – Чернігів: ЧДПУ імені Т.Г.Шевченка. – С. 125 -130.
11 Квасова О.Г., Гнаповська Л.В. Як готувати учнів до тестування вмінь рецептивних видів мовлення// Іноземні мови. – 2008. – № 1 . –C.10-19.
12 Kvasova, O., Hnapovska L. Language testing: known and unknown// Іноземні мови. – 2008. – № 2. –C.10-19.
13 Квасова О.Г., Кавицька Т.І. Проблема вибору підручника для навчання англійської мови як другої спеціальності// Науковий вісник Чернівецького університету: збірник наукових праць. – Випуск 441-443: Германська філологія.. – Чернівці: ЧНУ, 2009. – С.26-29.
14 Квасова О.Г. Організація самостійної роботи студентів-сходознавців з англійської мови як другої спеціальності// Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи – Випуск 14: збірник наукових праць/ За ред. А.В. Корольової. – К.: Вид-во НДПУ імені М.П.Драгоманова, 2009. – С. 102-107.
15 Квасова О.Г., Кавицька Т.І. Проблеми навчання перекладу з рідної мови на іноземну// Вісник Харківського національногоуніверситету імені В.Н. Каразіна. – № 848. Серія: Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. Випуск 58. – Харків, 2009. – С. 273-276.
16 Квасова О.Г., Кавицкая Т.І. Оптимизация подготовки переводческих кадров в филологических вузах Украины // Учитель, ученик, учебник: материалы V Юбилейной всероссийской научно-практической конференции: сборник статей. Том 1.- М.: КДУ, 2009. –
С.357-364.
17 Квасова О.Г. Підготовка майбутніх вчителів / викладачів до проведення тестового контролю іншомовних навичок і вмінь // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Випуск 70. Серія: педагогічні науки. – Чернігів: ЧДПУ імені Т.Г.Шевченка, 2009. – С. 82 -85.
18 Квасова О.Г. Контроль і оцінка у нaвчанні іноземних мов у вищій школі: завдання, проблеми, перспективи // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Випуск 85. Серія: педагогічні науки. – Чернігів: ЧНПУ імені Т.Г.Шевченка, 2011. – С.112-115.
19 Kvasova, O. Learning to ensure good testing practice// Іноземні мови. – 2011. – №1. – С.62-66
20 Kvasova, O. Learning to ensure good testing practice // Іnozemni movy. – 2011. – №4 (68). – С.57-60.
21 Квасова О.Г. Формування монолінгвальної аудитивної компетенції як складової компетенції в усному перекладі. Наукові записки Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя. Психолого-педагогічні науки, № 9, 2011 рік. – С. 117 117-120.
22 Квасова О.Г. Сучасні підходи до контролю та оцінки іншомовної міжкультурної компетентності. – Іноземні мови. – 2012. – №3. – С.50-57.-
23 Квасова О.Г. Розробка тестових завдань для розвитку і контролю умінь англомовного аудіювання у вищому навчальному закладі// Іноземні мови. – 2013. – №2 (74). – С. 19-23.
24 Квасова О.Г. Навчання студентів магістратури англомовного професійно орієнтованого усного та писемного мовлення// Іноземні мови. – 2013. – №3 (75). – С. 50-55.
25 Квасова О.Г. Тестова перевірка рівня сформованості англомовної компетентності у читанні у майбутніх філологів // Іноземні мови. – 2014. – №3 (79). – С.38-44.
26 Квасова О.Г. Контроль и оценка в профессионально-ориентированном курсе английского языка (магистратура, языковой факультете)// Учитель, ученик, учебник: материалы VII Международной научно-практической конференции : сборник статей. Том 1 /Отв. ред. О. Д. Вишнякова. — М. :КДУ, 2014. —С. 321-330.
27 Kvasova, O. Constructing valid classroom test tasks (multiple choice questions) for university students (note on a workshop). – ІМ. – №4 (84). – 2015. – С. 40-47.
28 Квасова О.Г. Повышение качества контроля и оценки как предпосылка оптимизации иноязычной подготовки студентов специальных факультетов. // Аксиология иноязычного образования. – Выпуск 3 / Отв. за выпуск А.К. Крупченко, А.Н. Кузнецов. – М.: АПК и ППРО, 2016. – 684с. (C. 447-456)
29 Квасова О.Г. Теоретичні засади і досвід створення курсів з мовного тестування. //Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. – 2016. – №4. – С.157-163. (244 с.)
30 Kvasova O. An inset course on language assessment for university teachers in Ukraine. // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 58 : збірник наукових праць / за науковою ред. проф. А.А. Зернецької; М-во освіти і науки України, НАц.пед. ун-т імені М.П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017. – C. 64-70.
32 Кавицька Т.І., Квасова О.Г., Осідак В.В. Формування вмінь критичного мислення студентів-філологів на заняттях із граматики іноземної мови. // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка та психологія. – 2020. – Випуск 62. – С.20-30. doi.org:10.31652/2415-7872-2020-20-30
33 Kvasova, O. Enhancing teachers’ language assessment literacy via activities of a professional organization. Аrs linguodidacticae – 6 (1-2021), 4-9.
34 Vogt, K., Osidak, V., and Kvasova, O. Understanding Ukrainian university teacher’s familiarity with the CEFR/ CV: Establishing university teachers’ profile in a local context. АRS LINGUODIDACTICAE – 9 (1-2022): 4-24.
35 Kvasova, O., Kavytska, T., Osidak, V., and Green, A. Development of a writing rating scale for culture and context-specific educational setting in Ukraine. АRS LINGUODIDACTICAE – 9 (1-2022): 25-39.
Підвищення кваліфікації, стажування
- Третя Літня школа Європейської асоціації з мовного тестування та оцінювання (EALTA) “Testing and assessment for learning languages” (Сієна, Італія, 28 липня – 1 серпня 2014 р.)
- Триденний науковий семінар “Self-assessment, the CEFR, and the ELP” у межах 12 щорічної конференції Європейської асоціації з мовного тестування та оцінювання (EALTA), Копенгаген, 26-28 травня 2015 р.
- Київський національний лінгвістичний університет (2015 р.).
- Університет Солент (Саутгемптон, Великобританія) (2016 та 2017 рр.)
- Бедфордширський університет (Лутон, Великобританія (2017 та 2019 рр.),
- Київський національний університет імені Тараса Шевченка (2020 рік).
- Гейдельберзький педагогічний університет (Гейдельберг, Німеччина) (2021. та 2023 рр.)
Підручники, навчальні посібники
1 Квасова О.Г. Основи тестування іншомовних навичок і вмінь/ Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: Ленвіт, 2009.– 119 с.
2 Квасова О.Г. Здобуваючи науковий ступінь. Професійна англійська мова для студентів факультету іноземної філології: навч. посібник. – К.: Ленвіт, 2012. – 167 с. – 6,86 ум.др.арк.
3 Квасова. О.Г. Здобуваючи науковий ступінь. Професійна англійська мова для студентів факультету іноземної філології: книга для викладача до навч. посібника. – К.: Ленвіт, 2012. – 30 с.
4 Квасова О.Г. Здобуваючи науковий ступінь. Професійна англійська мова для студентів факультету іноземної філології: навч. посібник. Видання друге, доповнене та перероблене – К.: Логос, 2017. – 167 с. – 6,86 ум.др.арк.
5 Квасова О.Г. Методичні рекомендації для викладачів з розробки тестових модульних контрольних робіт (англійська мова). Навчально- методичний посібник. – К.: КНУ, 2020. – 40 с.
6 Квасова О.Г. Workshops on language testing and assessment. Навчальний посібник з укладання тестових завдань (англійська мова)/О.Г. Квасова. – К.: ТОВ «Видавництво «Ліра-К», 2022. – 112 с.
Мистецькі та просвітницькі заходи
Тренінгові семінари, вебінари та онлайн курс підвищення кваліфікації викладачів з мовного тестування та оцінювання, проведені у межах роботи Всеукраїнської Асоціації з Мовного Тестування та Оцінювання (ВУАМТО) (2015, 2016, 2018, 2019, 2021, 2023 рр.)