Квасова Ольга Геннадіївна
Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики викладання української та іноземних мов і літератур
Контактна інформація
Телефон: 239-33-38 (робочий)
Коло наукових інтересів
Навчання та оцінювання іноземних мов, мовне тестування, навчання академічної англійської мови
Теми дисертацій
Групова рольова гра у навчанні іншомовного спілкування учнів 9 класу середньої загальноосвітньої школи, 1996.
Аспіранти, докторанти
1 Вікович Р. І. Методика навчання студентів мовних спеціальностей аудіювання англомовних теленовин : дис. … канд. пед. наук: 13.00.02, 2012 р.
2 Дука М.В. Методика формування у майбутніх філологів лінгвосоціокультурної компетентності у процесі читання англомовних художніх творів. : дис. … канд. пед. наук: 13.00.02, 2015 р.
3 Лямзіна Н.К. Методика навчання майбутніх економістів професійно орієнтованого англійського монологічного мовлення з використанням інформаційно-комунікативних технологій: дис. … канд. пед. наук: 13.00.02, 2015 р.
4 Кавицька Т.І. Формування текстотвірної компетентності майбутніх філологів у письмовому перекладі з української мови на англійську : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02, 2015 р.
5 Трикашна Ю. І. Формування англомовної соціокультурної компетентності у майбутніх філологів з використанням автентичного художнього фільму : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02, 2017 р.
Конференції
1 VI Міжнародна наукова конференція «Каразiнськi читання: Людина. Мова. Комунiкацiя», Харкiв. Повідомлення «Selecting Texts to Assess Reading Skills»
2 І міжнародна науково-практична конференція «Новітні обрії розвитку германської та романської філології», 11-12 квітня 2007 р., м. Запоріжжя. Повідомлення «Topics, skills, strategies. Some implications for а Second Foreign Language course design»
3 ХІІ міжнародна науково-практична конференція асоціації викладачів англійської мови IATEFL Ukraine, 13-14 квітня 2007 р., Ірпінь. Повідомлення «Does teaching English as a second foreign language deserve a special research?»
4 «Сучасні проблеми лінгвістичних досліджень і методика викладання іноземних мов професійного спілкування у вищій школі», 31 травня – 1 червня 2007р., м. Львів. Повідомлення «Teaching English as a Second Foreign Language to University students in Ukraine and European Language Education Policies».
5 TESOL Symposium on English Language Assessment, Kyiv, October 26, 2007
“Підготовка полікультурної багатомовної особистості в умовах інтеграції України у світовий освітній простір”, 2-3 листопада 2007 р., м. Чернігів. Майстер-класс «Language Testing: Known and Unknown».
6 ХІІІ національна конференція TESOL – Україна, The 4 Es of the 21st Century: Education, Effectiveness, Efficiency and Experience. Полтавський університет споживчої кооперації України, 14-16 квітня 2008 р. Повідомлення: What English should be taught as a second specialism?
7 Міжнародна науково-практична конференція Національний університет Острозька академія. 14-15 травня 2008 р. Повідомлення: Tеаching English as a second specialism: problems and solutions
8 Міжнародна науково-практична конференція «Полікультурні аспекти іншомовної освіти в контексті євроінтегації». Чернігівський держпедуніверситет імені Т.Г.Шевченка. 10-12 жовтня 2008 р. Повідомлення: «Інтенсифікація самостійної роботи студентів-сходознавців з англійської мови як другої спеціальності».
9 Конференція в КНУ імені Тараса Шевченка. Квітень 2008 р. Повідомлення: «Вимоги до тестових модульних робіт з англійської мови як другої».
10 Конференція в КНУ імені Тараса Шевченка. Жовтень 2008 р. Повідомлення: «Передумови інтенсифікації самостійної роботи студентів-сходознавців з англійської мови як другої спеціальності».
11 Всеукраїнський науково-методичний семінар «Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі» Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна. 26 листопада 2008 р. Повідомлення: «Роль мультимедійного загальнотеоретичного курсу в оволодінні професійною англійською мовою як другою іноземною спеціалістами зі східної філології».
12 Міжвузівський круглий стіл «Проблеми та перспективи підготовки полікультурного багатомовного фахівця в умовах єдиного освітнього простору» Національний університет державної податкової служби України, Ірпін, лютий 2008. Доповідь «Цілі та зміст навчання англійської як другої спеціальності на мовному факультеті університету».
13 Міжнародна науково-практична конференція «Лингвокультурное образование в системе вузовской подготовки специалистов», Брест, 19-20 березня 2009 г., презентація «Национальное искусство как предметная основа соизучения английского языка и культуры: опыт разработки учебного курса для специального факультета университета».
14 Міжнародна науково-практична конференція «Языковое образование в условиях перехода к новым государственным стандартам: цели, содержание, технологии» Мінській державний лінгвістичний університет 15-16 грудня 2009. Доповідь «Аспекты развития профессиональной компетенции».
15 XV TESOL – Ukraine National Conference: English Learning in the Context of the Long-life Education, Rivne State University for the Humanities, Ukraine. April 15-17, 2010. Майстерня: Learning to ensure good testing practice.
16 Сьома Міжнародна конференція з тестування та оцінювання “Collaboration in Language Testing and Assessment” (the Hague, Netherlands, 2010).
17 VII міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні технології в освіті» 20-22 вересня 2010 року, Ялта 2010. Доповідь «Incorparating IT-based learning into tertiary classroom».
18 Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні тенденції іншомовної освіти в полілозі культур». 8-9 жовтня 2010 р. м. Чернігів, Україна Виступ на пленарному засіданні: «Контроль і оцінка у навчанні іноземних мов у вищий школі: завдання, проблеми, перспективи».
19 1-ий Симпозіум з Контролю та оцінки мовної освіти. Европейська асоціація тестологів (1st CBLA-EALTA SIG Symposium). Університет Кіпру. 21-22 жовтня 2010.
20 Good Practice and Assessment, 14-17 February, Foreign Language Centre of the University of Pecs, Hungary.
21 ІІІ міжнародна науково-практична конференція «Пріоритетні напрями підготовки вчителя іноземної мови у контексті вимог Болонського процесу», 20-21 травня 2011, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя.
22 Міжнародна науково-практична конференція «Мови у відкритому суспільстві», 28-29 жовтня 2011 р., Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка.
23 2-ий Симпозіум з Контролю та оцінки мовної освіти. Европейська асоціація тестологів (2 CBLA-EALTA SIG Symposium). Університет Кіпру. 2-5 листопада 2011.
24 Міжнародна науково-практична конференція «Мови у відкритому суспільстві», Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, 19-20 жовтня 2012 р.
25 V Міжнародна науково-методична конференція „Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі. Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 22 листопада 2012 року.
26Х конференція Європейської асоціації тестологів (EALTA). Стамбул, травень 2013.
27Конференція зі встановлення рівнів тестів шкільного іспиту з англійської мови (Нідерланди). Гаага, вересень 2013.
28VII Міжнародна науково-практична конференція «Учитель, ученик, учебник», присвячена Ювілею факультету іноземних мов та регіонознавства МГУ імені М.В. Ломоносова.
29 Організація презентації-семінару експерту Єврокомісії з програм Темпус п. Дж. Калена за участю викладачів 10 університетів України.
30 20 щорічна конференція Українського відділення Міжнародної асоціації викладачів англійської мови (IATEFL Ukraine), майстер-клас «Множинний вибір або як навчитися розробляти панацею тестування» (Multiple Choice Questions: Mastering the Testing Panacea). Київ, 24-25 квітня 2015.
31 12 щорічна конференція Європейської асоціації з мовного тестування та оцінювання (EALTA, секція Нестандартизованого (викладацького) тестування (Classroom based language assessment), презентація “A pilot module on training university teacher in constructing classroom reading test tasks”, Копенгаген, Данія, 28-31 травня 2015.
32 Науково-практичний семінар “Enhancement of Assessment Literacy of University English Language Teachers in Ukraine”, презентація «Стан компетентності у тестуванні викладачів іноземних мов в Україні» та майстер клас «Розроблення тестових завдань з читання для студентів університетів». Київ, 18 вересня 2015.
33 Організація трьох семінарів з валідації дескрипторів нових шкал «Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання (Validation of Extended Set of CEFR Illustrative Descriptors 2015), КНУ імені Тараса Шевченка, березень – жовтень 2015)
34 Конференція проекту Еразмус + TALE, університет м. Дебрецен, 10 червня 2016; презентація «From quality assessment to more effective FL teaching».
35 ІІ міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми германо-романської філології та освітній соціокультурний процес» 11-12 листопада 2016 року, ТНПУ імені В. Гнатюка, м. Тернопіль, Україна. Презентація «Теоретичні засади і досвід створення курсів з мовного тестування».
36 Організація та проведення науково-практичного семінару EALTA (10-13 вересня 2016 р.), презентації “UALTA: one year of activities” and “Self- and peer-assessment in Master’s EAP course”
37 Організація та проведення Семінару з тестування граматичної компетенції студентів-філологів (Інститут філології, ВУАМТО), 29 травня 2016.
38 Організація та проведення візиту до Інституту філології професора Саутгемптонського університету Солент Керолін Вестбрук за програмою Еразмус +, проведення відкритого заняття із запрошенням професора (травень 2017).
39 Організація та проведення конференції за участю Керолін Вестбрук та біля 50 викладачів Інституту філології та інших університетів Києва, Харкова, Дніпра, Вінниці (травень 2017).
40 Участь у підготовці ІІІ (VII) міжнародної науково-практичної конференції «Теорія і технологія іншомовної освіти» 26-27 жовтня 2017 р., що проводилась спільно факультетом іноземної філології НПУ імені М.П. Драгоманова та Всеукраїнською асоціацією з мовного тестування та оцінювання (ВУАМТО). Пленарна доповідь «Assessment literacy of Ukrainian university teachers»
41 І Всеукраїнська конференція «Якісна мовна освіта у сучасному глобалізованому світі: тенденції, виклики, перспективи», 23-24 листопада 2017 р., Сумський державний університет, пленарна доповідь «Assessment literacy of Ukrainian university teachers».
42 Міжнародна конференція “Building Practical Assessment Skills for Teachers”, 28-29 жовтня 2017 (IATEFL Testing, Evaluation and Assessment Special Interest Group, CRELLA) Erasmus+, презентація “Climbing the assessment ladder: spotlight on Ukrainian practices”.
43 Організація та проведення тренінгових семінарів: «Підготовка наукових статей для публікації у англомовних виданнях» за участю Тіма Томпсона (Корея), 12-13 березня 2018.
44 Оганізація та проведення триденної міжнародної конференції ««Контроль та оцінювання як засоби оптимізації навчання мов» (“Аssessment for more effective foreign language learning“), КНУ імені Тараса Шевченка, 24-26 травня 2018.
45 15-та щорічна конференція Європейської асоціації з мовного тестування та оцінювання (EALTA), Бохум, Німеччина, 28-31 травня 2018 р., презентація “3-D Tool to assess intercultural competence in a university classroom”
46 Конференція проєкту Еразмус + “TALE – Teacher Assessment Literacy Enhancement, Нікосія, Кіпр, 12 травня 2018, презентація “Investigation of teachers’ literacy in assessment of writing: university context in Ukraine”
47 Науковий семінар Центру досліджень вивчення та оцінювання англійської мови (CRELLA) (Лутон, Великобританія, 27 березня 2019 р.), доповідь “An overview of current assessment practices in universities in Ukraine”.
48 16-та щорічна конференція Європейської асоціації з мовного тестування та оцінювання (EALTA), Дублін, Ірландія, 31 травня 2019 р., презентація “Training university teachers in developing and implementing rating scales to assess L2 writing”
49 Оганізація та проведення тренінгових семінарів «Розробка тестових завдань з оцінювання вмінь читання» за участі доктора Олени Россі (Великобританія), 2 жовтня 2019.
50 Онлайн засідання секції EALTA CBLA SIG, 4.06.2020. Презентація “Design and delivery of an LTA course for undergraduate students: a case of content and language integrated learning”.
51 Онлайн засідання дослідницької групи університету Lancaster (LTRG seminar) 5.11.2020. Презентація “Insights from the delivery of LTA courses for pre- and in-service teachers in a Ukrainian university”
52 BAAL TEASIG Online Conference 25th September 2020.
53 UKALTA (LTF) online “Celebrating 40 years of UK language testing & assessment”, 27th November 2020
54 CRELLA Winter research seminar online, 9.12.20
55 IATEFL TEA SIG webinar by Olena Rossi ‘The language test development process: Main principles and suggestions for classroom practice’, 20/10/2020.
56 IATEFL TEA SIG webinar by Richard Spiby “A MOOC in a time of Corona: language assessment literacy for teacher professional development”, 16.12.20
57 UCL Institute of Education, Prof. Constant Leung (KCL) “Academic Writing in University”, 16 Dec 2020.
58 ILTA Webinar “Publishing research”, 16.09.2020
59 ILTA LALSIG by Prof. Lynda Taylor, 21.09.20;
60 ILTA LALSIG by Prof. Ofra Inbar – 10.12.2020
61 New Directions in Language Assessment Conference (online) Colombia, British Council, 28.08.2020
62 ELC Webinar by Rudi Camerer “Testing intercultural competence in (international) English: some basic questions and suggested answers”, 25.08.2020
63 Засідання дослідницької групи EnA, університет Осло Метрополітен, березень 2021, презентація “An overview of LTA courses for pre- and in-service teachers in a Ukrainian university”.
64 EALTA CBLA SIG, травень 2021, презентація “Development of a writing rating scale for university classroom in Ukraine”.
65 Колоквіум з дослідження мовного тестування Міжнародної асоціації з мовного тестування LTRC, ILTA, ‘Supporting local language testing communities’ panel, червень 2021, “UALTA: ILTA award winner (2015 & 2019)”.
66 8-ма міжнародна конференція Молдовської асоціації вчителів англійської мови META, липень 2021, тренінговий семінар “Assessing Skills of Oral Speech Efficiently”.
Монографії (колективні)
1 Kvasova, O. (2016). A Case of Training University teachers in Developing and Validating Classroom Reading Test Tasks. In Tsagari D. (ed.) Classroom-based Assessmеnt in L2 Contexts. Cambridge Research Publishing, 54-74.
3 Kvasova, O. and Shovkovyi, V. (2020). Reliability of Classroom-Based Assessment as Perceived by University Managers, Teachers and Students. In S. Hidri (ed.) Perspectives on Language Assessment Literacy: Challenges for Improved Student Learning, 176-195. Routledge. https://www.taylorfrancis.com/books/e/9781003016083/chapters/10.4324/9781003016083-10
4 Kvasova, O. (2021) TEFL Test practices at a Ukrainian University: Summative Test Design Through Teacher Collaboration. In B. Lanteigne, Ch. Coombe, J.D. Brown (Editors). Challenges in Language Testing Around the World – Insights for Language Test Users. pp.
5 Квасова О.Г. Контроль і оцінювання досягнень студентів вищої школи у вивченні іноземних мов. /Методика навчання іноземних мов у закладах вищої освіти. Колективна монографія за заг. редакцією Шовкового В. – Київ: Лів-прінт, 2021. – С.268-291.
6 Kvasova, O., Kavytska, T., Westbrook, C., & Westbrook, K.W. (2022). A Cross-Cultural Investigation Into EMI Instruction: Anglophone vs. Non-Anglophone Context. In Sviatlana Karpava (Ed.) Handbook of Research on Multilingual and Multicultural Perspectives on Higher Education and Implications for Teaching. IGI Global, pp. 134-153. DOI: 10.4018/978-1-7998-8888-8.ch005
Статті Scopus, WoS
1 Kvasova, O. and Kavytska, T. (2014). The assessment competence of university foreign language teachers: A Ukrainianperspective // Language Learning in Higher Education. Volume 4, Issue 1, Pages 159–177, ISSN (Online) 2191-6128, ISSN (Print) 2191-611X, DOI: 10.1515/cercles-2014-0010, May 2014.
2 Kavytska, T., Kvasova, O. Assessing textual competence in translation into a second language / Revisiting the Assessment Second Language Abilities: From Theory to Practice. – Springer, 2018. – pp.197-217p. Режим доступа:https://doi.org/10.1007/978-3-319-62884-4
3 Квасова О.Г., Лямзіна Н.К. Застосування технології вебквест у навчанні англійської мови майбутніх економістів. Інформаційні технології і засоби навчання, 2019, Том 74, №6. С. 177-185.
4 Kvasova, O. and Trykashna Y. (2020). Integrating a 3-D Tool of Assessing Intercultural Competence in Teacher Education. In S. Hidri (ed.) Changing Language Assessment
New Dimensions, New Challenges, 275-300. Palgrave MacMillan. https://doi.org/10.1007/978-3-030-42269-1_12
5 Osidak V, Drahinda O, Kvasova O. Training the Trainers in Language Assessment via Mentoring: Building Expertise to Promote Language Assessment Literacy of Ukrainian University Teachers. Languages. 2021; 6(4):194. https://doi.org/10.3390/languages6040194
6 Kvasova, Olga. 2022. The Impact of Student Teachers’ Pre-Existing Conceptions of Assessment on the Development of Language Assessment Literacy within an LTA Course. Languages 7:62. https://doi.org/10.3390/languages7010062
7 Kvasova, Olga G., Radchuk, Roksoliana I. and Trykashna, Yulia I. (2022). Teaching independent listening comprehension online: findings of the preliminary study. Інформаційні технології і засоби навчання (Information technologies and learning tools) 88(2), pp. 74-85. DOI: 10.33407/itlt.v88i2.4875.
8 Kvasova, O., Hnapovska, L., Kalinichenko, V., and Budas, I. (2022). Implications of training university teachers in developing local writing rating scales. Studies in Language Assessment 11(1), pp. 37-63.
9 Kvasova, O. and Shovkovyi, V. (2020). Reliability of Classroom-Based Assessment as Perceived by University Managers, Teachers and Students. In S. Hidri (ed.) Perspectives on Language Assessment Literacy: Challenges for Improved Student Learning, 176-195. Routledge. https://www.taylorfrancis.com/books/e/9781003016083/chapters/10.4324/9781003016083-10
Статті у фахових виданнях
1 Квасова О.Г. Як використовувати англійську газету у старших классах загальноосвітньої школи. Іноземні мови. – 2004. – №2. – С.13-17.
2 Квасова О.Г. Обучение реферированию англоязычного текста в языковом вузе. Іноземні мови. – 2004. – №3. – С.22-30.
3 Квасова О.Г. Цикл „Життя молоді” як складова НМК “English through Communication” для 11 класу середньої школи. Наукові записки Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя, 2006. – С. 82-85.
4 Квасова О.Г., Гнаповська Л.В. Національний тест з іноземної мови: ознаки та перспективи розробки // Іноземні мови. – 2007. – №1. – С. 3-6. (в соавт.)
5 Квасова О.Г. Проблеми відбору текстів для навчання читання англійською мовою як другою іноземною/ Вісник Луганського національного педагогічного університету імені Тараса Шевченка (філологічні науки). – 2007. – № 10 (127) травень. – С. 184-190.
6 Квасова О.Г., Гнаповська Л.В.. Оцінювання вмiнь читання: з досвіду пілотування тестових завдань в межах Проекту незалежного тестування з іноземних мов // Іноземні мови. – 2007. – № 2. – С. 3-10.
7 Квасова О.Г. Тестова оцінка вмінь другої іноземної мови в умовах модульно-рейтингової системи навчання / Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи: Зб. наукових праць / За ред.. А.В. Корольової. – Випуск 6. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2007. – С.24-31.
8 Kvasova, O. Relating teaching and assessing reading in secondary schools of Ukraine to the Common European Framework of Reference / Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи: Зб. наукових праць / За ред.. А.В. Корольової. – Випуск 6. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2007. – С.111- 118.
9 Квасова О.Г. Проблеми навчання англійської мови як другої іноземної на мовному факультеті університету // Іноземні мови в навчальних закладах. – С.118-123.
10 Квасова О.Г. Викладання англійської мови як другої спеціальності на факультеті сходознавства: цілі та зміст навчання / Вісник Чернігівського державного педагогічного університету . Випуск 48. Серія: педагогічні науки. – Чернігів: ЧДПУ імені Т.Г.Шевченка. – С. 125 -130.
11 Квасова О.Г., Гнаповська Л.В. Як готувати учнів до тестування вмінь рецептивних видів мовлення// Іноземні мови. – 2008. – № 1 . –C.10-19.
12 Kvasova, O., Hnapovska L. Language testing: known and unknown// Іноземні мови. – 2008. – № 2. –C.10-19.
13 Квасова О.Г., Кавицька Т.І. Проблема вибору підручника для навчання англійської мови як другої спеціальності// Науковий вісник Чернівецького університету: збірник наукових праць. – Випуск 441-443: Германська філологія.. – Чернівці: ЧНУ, 2009. – С.26-29.
14 Квасова О.Г. Організація самостійної роботи студентів-сходознавців з англійської мови як другої спеціальності// Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи – Випуск 14: збірник наукових праць/ За ред. А.В. Корольової. – К.: Вид-во НДПУ імені М.П.Драгоманова, 2009. – С. 102-107.
15 Квасова О.Г., Кавицька Т.І. Проблеми навчання перекладу з рідної мови на іноземну// Вісник Харківського національногоуніверситету імені В.Н. Каразіна. – № 848. Серія: Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. Випуск 58. – Харків, 2009. – С. 273-276.
16 Квасова О.Г., Кавицкая Т.І. Оптимизация подготовки переводческих кадров в филологических вузах Украины // Учитель, ученик, учебник: материалы V Юбилейной всероссийской научно-практической конференции: сборник статей. Том 1.- М.: КДУ, 2009. –
С.357-364.
17 Квасова О.Г. Підготовка майбутніх вчителів / викладачів до проведення тестового контролю іншомовних навичок і вмінь // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Випуск 70. Серія: педагогічні науки. – Чернігів: ЧДПУ імені Т.Г.Шевченка, 2009. – С. 82 -85.
18 Квасова О.Г. Контроль і оцінка у нaвчанні іноземних мов у вищій школі: завдання, проблеми, перспективи // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Випуск 85. Серія: педагогічні науки. – Чернігів: ЧНПУ імені Т.Г.Шевченка, 2011. – С.112-115.
19 Kvasova, O. Learning to ensure good testing practice// Іноземні мови. – 2011. – №1. – С.62-66
20 Kvasova, O. Learning to ensure good testing practice // Іnozemni movy. – 2011. – №4 (68). – С.57-60.
21 Квасова О.Г. Формування монолінгвальної аудитивної компетенції як складової компетенції в усному перекладі. Наукові записки Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя. Психолого-педагогічні науки, № 9, 2011 рік. – С. 117 117-120.
22 Квасова О.Г. Сучасні підходи до контролю та оцінки іншомовної міжкультурної компетентності. – Іноземні мови. – 2012. – №3. – С.50-57.-
23 Квасова О.Г. Розробка тестових завдань для розвитку і контролю умінь англомовного аудіювання у вищому навчальному закладі// Іноземні мови. – 2013. – №2 (74). – С. 19-23.
24 Квасова О.Г. Навчання студентів магістратури англомовного професійно орієнтованого усного та писемного мовлення// Іноземні мови. – 2013. – №3 (75). – С. 50-55.
25 Квасова О.Г. Тестова перевірка рівня сформованості англомовної компетентності у читанні у майбутніх філологів // Іноземні мови. – 2014. – №3 (79). – С.38-44.
26 Квасова О.Г. Контроль и оценка в профессионально-ориентированном курсе английского языка (магистратура, языковой факультете)// Учитель, ученик, учебник: материалы VII Международной научно-практической конференции : сборник статей. Том 1 /Отв. ред. О. Д. Вишнякова. — М. :КДУ, 2014. —С. 321-330.
27 Kvasova, O. Constructing valid classroom test tasks (multiple choice questions) for university students (note on a workshop). – ІМ. – №4 (84). – 2015. – С. 40-47.
28 Квасова О.Г. Повышение качества контроля и оценки как предпосылка оптимизации иноязычной подготовки студентов специальных факультетов. // Аксиология иноязычного образования. – Выпуск 3 / Отв. за выпуск А.К. Крупченко, А.Н. Кузнецов. – М.: АПК и ППРО, 2016. – 684с. (C. 447-456)
29 Квасова О.Г. Теоретичні засади і досвід створення курсів з мовного тестування. //Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. – 2016. – №4. – С.157-163. (244 с.)
30 Kvasova O. An inset course on language assessment for university teachers in Ukraine. // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 58 : збірник наукових праць / за науковою ред. проф. А.А. Зернецької; М-во освіти і науки України, НАц.пед. ун-т імені М.П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017. – C. 64-70.
31 Квасова О.Г., Писанко М.Л. Мовне тестування та оцінювання: український досвід. Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія. Випуск 28. 2018. С. 222-227.
visnyk-pedagogy.knlu.edu.ua/article/download/…/132451
32 Кавицька Т.І., Квасова О.Г., Осідак В.В. Формування вмінь критичного мислення студентів-філологів на заняттях із граматики іноземної мови. // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка та психологія. – 2020. – Випуск 62. – С.20-30. doi.org:10.31652/2415-7872-2020-20-30
33 Kvasova, O. Enhancing teachers’ language assessment literacy via activities of a professional organization. Аrs linguodidacticae – 6 (1-2021), 4-9.
Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових)
1 Квасова О.Г., Підько Л.В. Специфіка значення англомовних топонімів як об’єкт дослідження в лінгвокраїнознавстві. Мова. Бізнес. Культура. Випуск 1. – К.: Правові джерела, 2003. – С. 89-97.
2 Kvasova O. Topics, skills, strategies. Some implications for а Second Foreign Language course design / Нова фiлологiя. Збiрник наукових праць. – Запорiжжя: ЗНУ, 2007. – № 27. – С. 315-320.
3 Kvasova O. Teaching English as a Second Foreign Language to University students in Ukraine and European Language Education Policies / Сучасні проблеми лінгвістичних досліджень і методика викладання іноземних мов професійного спілкування у вищій школі: Зб. наукових праць/ За ред.. В.Т. Сулима, С.Н.Денисенко. Ч.2. – Львів Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2007. – С.189-190.
4 Kvasova O. Tеаching English as a second specialism: problems and solutions/ Наукові записки. Серія «Філологічна». Вип. 9 – Острог, 2008. – С. 574- 579. – 0,3 др арк.
5 Квасова О.Г. Вимоги до тестових модульних робіт з англійської мови як другої іноземної// Мовні і концептуальні картини світу. Наукове видання. Випуск 25. частина 2. – К.: КНУ імені Тараса Шевченка, 2009. – С. 34-38
6 Квасова О.Г. Веб-квест у навчанні іноземної мови майбутніх філологів: данина моді чи вимога часу? / теоріґ і практика наукового дискурсу: філологія, лінгводидактика / Харк. нац. пед.. ун-т імені Г.С. Сковороди. – Х. : 2013. – С. 287-293.
7 Квасова О.Г. Передумови якісного оцінювання умінь англійського усного мовлення. // Ars linguodidacticae (Мистецтво лінгводидактики): Науковий журнал. – №1 (2-2017). – К.: ВПЦ «Київський університет», 2017. – С.16-24.
8 Квасова О., Лямзіна Н. Формування інтегрованих умінь читання й письма у процесі виконання студентами веб-квесту// Ars linguodidacticae (Мистецтво лінгводидактики): Науковий журнал. – №2 (1-2018). – К.: ВПЦ «Київський університет», 2018. – С.38-44.
9 Kvasova, O. (2018). Climbing the assessment ladder: spotlight on Ukrainian practices. IATEFL TEASIG Conference Selections (Luton, UK), pp. 11-14.
10 Kvasova, O., Kavytska, T. & Osidak, V. Investigation of writing assessment literacy of Ukrainian University teachers. – Ars linguodidacticae (Мистецтво лінгводидактики): Науковий журнал. – №4 (2-2019). – К.: ВПЦ «Київський університет», 2019. – С. 10-19.
11 Кvasova, O. (2021). A virtual reality of a pre-service teacher-training course in LTA. Testing, Evaluation & Assessment Today, 4, 11-14.
Гранти
1 грант від Міжнародної асоціації з мовного тестування (ILTA), отриманий для проведення науково-практичного семінару Enhancement of Assessment Literacy of University English Language Teachers in Ukraine’, 2015
2 грант від Європейської асоціації з мовного тестування (EALTA), отриманий для проведення науково-практичного семінару ‘Promoting fair assessment practices in university classrooms in Ukraine’2016
3 грант від Європейської асоціації з мовного тестування (EALTA), отриманий для проведення науково-практичного семінару “Assessment in ESP Classroom in Ukraine”, 2018
4 грант від Міжнародної асоціації з мовного тестування (ILTA), отриманий для проведення науково-практичного семінару “Promoting sustainable language assessment literacy across generations via pre-set teacher training in Ukrainian universities”, 2019
5 грант від Європейської асоціації з мовного тестування (EALTA), отриманий для проведення науково-практичної конференції “Language testing practices in Ukrainian universities and how to improve them”, 2020
6 грант від IATEFL TEA SIG, отриманий для участі у роботі щорічної конференції IATEFL, 2022 (виконання перенесено на 2023)
Підвищення кваліфікації, стажування
- Третя Літня школа Європейської асоціації з мовного тестування та оцінювання (EALTA) “Testing and assessment for learning languages” (Сієна, Італія, 28 липня – 1 серпня 2014 р.)
- Триденний науковий семінар “Self-assessment, the CEFR, and the ELP” у межах 12 щорічної конференції Європейської асоціації з мовного тестування та оцінювання (EALTA), Копенгаген, 26-28 травня 2015 р.
- Київський національний лінгвістичний університет (2015 р.).
4 Університет Солент (Саутгемптон, Великобританія) (2016 та 2017 рр.)
5 Бедфордширський університет (Лутон, Великобританія (2017 та 2019 рр.),
6 Київський національний університет імені Тараса Шевченка (2020 рік).
7 Гейдельберзький педагогічний університет (Гейдельберг, Німеччина) (2021 р.)
Підручники, навчальні посібники (одноосібні)
1 Квасова. О.Г. Навчання міжкультурного спілкування англійською мовою учнів старшої школи: Посібник.- Київ: Київський міжнародний університет, 2003. – 64 с.
2 Квасова. О.Г. Основи тестування іншомовних навичок і вмінь/ Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: Ленвіт, 2009.– 119 с.
3 Квасова. О.Г. Explore the magic of the cinema world. Відкрий для себе світ кіно. Навчальний посібник з англійської мови для студентів мовних спеціальностей. – К.: Ленвіт, 2010.- 120 с.
4 Квасова О.Г. Здобуваючи науковий ступінь. Професійна англійська мова для студентів факультету іноземної філології: навч. посібник. – К.: Ленвіт, 2012. – 167 с..
5 Квасова. О.Г. Здобуваючи науковий ступінь. Професійна англійська мова для студентів факультету іноземної філології: книга для викладача до навч. посібника. – К.: Ленвіт, 2012. – 30 с.
6 Квасова О.Г. Здобуваючи науковий ступінь. Професійна англійська мова для студентів факультету іноземної філології: навч. посібник. Видання друге, доповнене та перероблене – К.: Логос, 2017. – 167 с.
- Квасова О.Г. Workshops on language testing and assessment. Навчальний посібник з укладання тестових завдань (англійська мова)/О.Г. Квасова. – К.: ТОВ «Видавництво «Ліра-К», 2022. – 112 с.
Навчальні та методичні матеріали
1 Квасова О.Г., Кавицька Т.І. Методичні рекомендації до проведення занять англійською мовою за темою Theatre. – Київ: Київський міжнародний університет, 2003. – 64с.
2 Квасова О.Г. Короткий конспект лекцій з курсу „Методика навчання іноземних мов в середніх навчальних закладах”. – Київ: Київський міжнародний університет, 2003. – 27с.
3 Кавицька Т.І., Квасова О.Г., Осідак В.А., Дроботун В.М. “Тестові завдання з англійської мови для підготовки студентів до іспитів (1-4 курси)” – К.: КНУ, 2019. – 74 с.
4 Квасова О.Г. Методичні рекомендації для викладачів з розробки тестових модульних контрольних робіт (англійська мова). Навчально- методичний посібник. – К.: КНУ, 2020. – 40 с.
Мистецькі та просвітницькі заходи
1 Авторський тренінг з контролю та оцінки у навчанні іноземних мов у вищій школі “Learning to Ensure Good Testing practice”. 5-7 травня 2011, Інститут банківської справи Української академії банківської справи Національного банку України, м. Севастополь.
2 Авторський тренінг з контролю та оцінки у навчанні іноземних мов у вищій школі “Learning to Ensure Good Testing practice”, 11 листопада 2011р. Черкаський державний університет імені Богдана Хмельницького.
3 Семінар з підготовки студентів-магістратури до розробки тестів із читання, НПУ ім. М.П. Драгоманова, 24 квітня 2016 р.
4-7 Тренінгові семінари з мовного тестування та оцінювання («Оцінювання писемного мовлення», «Огляд курсів з мовного тестування»), проведені у:
- Центральноукраїнському педуніверситеті імені В.Вінниченка 7-8 жовтня 2021;
- Сумському державному університеті 21-22 жовтня 2021;
- Tернопільському національному педуніверситеті 11 -12 листопада 2021;
- Житомирському університеті «Житомирська політехника» 1-2 лютого 2022.
8 Організація та проведення онлайн тренінгів «Виклики оцінювання продуктивних вмінь на онлайн занятті» 16 листопада – 14 грудня 2022.