Плоскань Наталія, викладачка української мови Міжнародна бордингова школа STUDY.UA:
Я б порадила викладачам, які працюють на ОП приділити більше часу практичним видам діяльності на парах. А магістрантам – приділити увагу організації навчальних матеріалів. Наприклад, усі вправи чи конспекти уроків, які зараз створюють магістранти, раджу одразу зберігати в свою базу даних, аби потім менше часу витрачати на підготовку до уроків.
Пономарьова Ольга, викладачка української мови та літератури освітніх курсів “Yellow hill”
Я б збільшила частку лінгвістичних дисциплін в ОП, теорії і практики української мови зокрема, пояснення проблемних питань.
Лугош Тетяна, викладачка англійської мови , Solid English School, Middle English teacher:
Гадаю, викладачам ОП варто не боятися експериментувати разом зі студентами: у нових формах уроку, нових прийомах навчання.
Кляпка Наталя, учителька української мови і літератури Тарасівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Боярської міської ради:
Хотілося б більше справжніх тренінгів. На мою думку, під час семінарських і практичних занять потрібно приділяти більшу увагу різним видам ситуацій, які виникають під час навчального процесу, розбирати та обговорювати їх: як пояснити складний матеріал, скільки часу приділити вправам.
Степанюк Руслана, викладачка англійської мови, IQ Center- центру вивчення іноземних мов:
На користь ОП пішов би постійний зворотний зв’язок зі студентами, який викладачі впроваджували, проте не всі. Щоб удосконалення програми було і справою магістрантів.