Кандидат філологічних наук, професор кафедри методики викладання української та іноземних мов і літератур
Контактна інформація
Телефон: 239-33-38 (робочий)
E-mail:
Коло наукових інтересів
Методика викладання англійської мови у школі та вузі, педагогічна практика студентів СО у ЗЗСО, комунікативний підхід, створення підручників, теорії вивчення мови
Теми дисертацій
Тема магістерської дисертації : “Syllabus design for adult beginners at Ukrainian Universities”, Master of Education in TESOL, the University of Manchester, 1993.
Тема кандидатської дисертації: «Психолінгвістичні основи взаємодії аудіювання та письма (на матеріалі англійської мови), загальне мовознавство (психолінгвістика) та теорія методики викладання іноземних мов у вузі, Київський університет, 1982 рік.
Аспіранти, докторанти
Олійник Л.І., (1990), Моїсеєнко О.О. (1991), Асадчих О.М.,(2007) Смовженко Л.Г., (2007), Задорожна М.О. (2014), Кузло Н.М. (2018)
Пономарьова В.А. Тема «Методика формування ритміко-інтонаційної складової англійського мовлення учнів початкових класів»13.00.02 – теорія і методика викладання іноземних мов (германські мови) на тему. (2010 рік захисту)
Маримонська Л.А. Методика навчання синтопічного читання англійською мовою учнів старшої школи» 13.00.02 – теорія і методика викладання іноземних мов (германські мови) на тему. (здобувач)
Конференції
Брала участь у роботі наукових конференцій за профілем кафедри, зокрема:
- 1. Scientist Course by European Academy of Sciences and Research (Modules training hours: 8 годин стажування) 29-31 December 2021, Hamburg /Germany,
- International Scientific and Practical Internet Conference “Foreign Language in Professional Training of Specialists: Issues and Strategies” on February 21, 2022 at Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University.
- У XVII та ХVІ міжнародній науково-практичній конференції «Мовна освіта та виклики глобалізації», Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка 11-12 жовтня 2019 р.
- У семінарі–практикумі “Training & Development- сучасні технології як засіб ефективного навчання” для студентів –бакалаврів спеціальності 014.01 Середня освіта (українська мова і література) ОП «Українська мова і література, іноземна мова: теорія і методика навчання» денної форми навчання у сзш I-III ступенів №23 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району м.Києва 28 листопада 2019 р.; листопад 2020.
- У тренінгу – інтенсиву(20 год.) з оцінювання читання з англійської мови за участю Олени РОССІ, викладачки університету Ланкастер, Велика Британія (м. Київ, 2019);
- В онлайн вебінарі Керолайн УЕСТБРУК (Британська рада) про оцінювання інтегрованих навичок студентів в рамках роботи Всеукраїнської асоціації з мовного тестування та оцінювання (м. Київ, 2021);
- В роботі 6 онлайн-тренінгів з використання функціоналу мультимедійних систем інтерактивних панелей (дошок) (30 год.), організатор – Центр інноваційного розвитку КНУ імені Тараса Шевченка та отримала Сертифікат (2021р.);
- В роботі тренінгу”Мистецтво переконання”, який проводився Артуром СЕЛЕЦЬКИМ, заст. Міністра освіти і науки України у Центрі інноваційного розвитку КНУ імені Тараса Шевченка (2021 р.);
- Участь у конференції EALTA/UALTA-Ukrainian Special meeting on support for Ukraine in language assessment & education, 3 червня 2022.
- У міжнародній науковій конференції IATEFL 2-7 квітня 2019 року в місті Ліверпуль, Велика Британія
- В ІІ Міжнародному мультидисциплінарному Конгресі«Люди. Влада. Політика», який проводився університетом Ахі ЄВРАН м. Кіршехір, Турція в НАУ України та підготувала виступ на пленарному засіданні на тему: ”Freedom to learn for the student teachers in the teacher training university course” (Питання свободи вибору у навчанні майбутніх вчителів англійської мови на університетському курсі з методики викладання (вересень, 2019).
- У VI міжнародній науковій конференції«Питання семантики і стилістики тексту: лінгвістичний дискурс», підготувала доповідь на тему: «Візуалізація навчального матеріалу як передумова формування англомовної компетентності студентів – філологів» (Лодзь, Польща, грудень 2020).
- Вонлайн вебінарі Почесного професора університету м. Індіанаполіс Чарльза РЕЙГЕЛУТА на тему «Теорія хаосу та науки про складність» про системну трансформацію освіти США в сучасних умовах пандемії COVID19 (2020);
Монографії (одноосібні)
- Виконувала наукове редагування монографії викладача англійської мови Вінницького технічного коледжу, кандидата педагогічних наук КРИСАК Лариси «Методика навчання майбутніх лікарів загальної практики англійського професійно орієнтованого діалогічного мовлення» (2018) та наукове редагування навчально-методичного посібника асистента МАРИМОНСЬКОЇ Любові «Навчання синтопічного читання англійською мовою // 2019. – Київ, . 98 с.».
Монографії (колективні)
1.Changing plans Planning change. Michigan University Press. 2008
- Teaching primary school children. Malta, Malta university, 1998
- Восприятие текста. Киев-1985
Статті Scopus, WoS
- Marymonska, L. A., Ponomarova, V. A., Byrkun, L The use of the interactive forms and methods of syntopical reading approach in the English language. Rev. EntreLínguas, Araraquara, v.00, n.00, p. 000-000, 2021. E-ISSN: 2447-3529. Наукометричні бази WEB OF SCIENCE
Статті у фахових виданнях
- Визуализация научной статьи как предпосылка формирования методической компетенции будущих учителей иностранного языка Ponomarova, V. A., Byrkun, L, Marymonska, L. A Acta Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica Rossica 2020-06-30 | Google Scholar
- Психологические особенности обучения госслужащих английскому языку // Пономарьова В, Биркун Л., Маримонская Л. // Ars linguodidacticae (мистецтво лінгводидактики): Науковий журнал. – №5 (1-2020). – К.: Лів-принт, 2020. – С. 54-61 Google Scholar
- Основні вимоги до підготовки, написання та захисту науково-дослідницьких робіт (Відділення іноземної філології та зарубіжної літератури). К: КПНЗ «Київська Мала Академія Наук», 2020, 76 с.
- Methodology of teaching and learning foreign languages in higher educational establishments// Биркун Л ., Пономарьова В,.,// Вісник київського національного лінгвістичного університету. Серія Педагогіка та Психологія. – К: № 33 (2020). – 119-130. Фахове видання Google Scholar
Гранти
- Створення національної програми з іноземних мов для середніх шкіл України. 1995-6, Фонд Відродження, Британська Рада в Україні, IATEFL
- Пілотування підручників з англійської мови видавництва Оксфорд Юніверсіті Прес в середніх школах України, 1994-1999, Британська Рада в Україні, OUP.
- Удосконалення якості уроків англійської мови в українських школах за допомогою автентичних матеріалів Королівського товариства попередження жорстокості у ставленні до тварин RSPCA (Велика Британія), 1996-8, Британська Рада в Україні, RSPCA
Підвищення кваліфікації, стажування
- Scientist Course by European Academy of Sciences and Research (Modules training hours: 8 годин стажування) 29-31 December 2021, Hamburg /Germany, Certificate.
- Пройшла базовий курс навчання з програмного забезпечення SMART LEARNING SUITE ( сертифікат 675 /02.2020
Міжнародні закордонні стажування
- Стажування в університеті Бат Спа, Великобританія (6-19 листопада 2016) за новим освітнім проектом (грант з мобільності програми ERASMUS+ (2016-2017) Ключова Дія 107, мобільність студентів та викладачів Навчальних Закладів Вищої Освіти між Учасниками Програми та Партнерськими Країнами Міжнародної Кредитної Мобільності).
Підручники, навчальні посібники (одноосібні)
- За головною редакцією Биркун: Маримонська Л.А. Навчально-методичний посібник «Навчання синтопічного читання англійською мовою учнів старшої школи», К: Друкарня «Холод», 2019, 60 с.
- Серія підручників, книг для вчителя та робочих зошитів з англійської мови для 1,2,3,4,5,6,7 та 8 класів середньої школи , 2004-2008 роки.
- Самоучитель з англійської мови для абітурієнтів. Видавництво Либідь, 1993.
Навчальні та методичні матеріали
Биркун Л.В., Маримонська Л.А., Пономарьова В.А.
Навчально-методичний посібник «Знайомство з роботою класного керівника» 2021. Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1YNN7cgicIv5jWpPhoXE0qIAS5aRj0ZtJ/view
- Основні вимоги до підготовки, написання та захисту науково-дослідницьких робіт (Відділення іноземної філології та зарубіжної літератури). К: КПНЗ «Київська Мала Академія Наук», 2014-2021, 76 с.
- Навчально-методичні посібники «Інтерактивні завдання для навчання читання англомовних текстів» (8,9, 10, 11 класи, рекомендовані Вченою радою Інституту педагогіки і психології НПУ ім.М.П.Драгоманова(2016-2019)? 67 c.
- Навчально-методичні посібники «Check Your Reading Skills» 10 та 11кл., рекомендовані Вченою радою Інституту педагогіки і психології НПУ ім.М.П.Драгоманова, 2017р.70 c.
Мистецькі та просвітницькі заходи
- Організація конкурсів-захистів учнівських науково-дослідницьких та постерних робіт II (міського) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої Академії Наук України секції «Англійська мова», 2014-2022н.р. (Київська МАН
- Брала участь у робочих групах Комітету з питань освіти і науки та інновацій Верховної Ради України з підготовки Закону «Про загальну середню освіту» (2019) на тему «Якість підручників та навчальних посібників для Нової української школи»(2020-2021 н.р.).
- Брала участь у роботі експертної групи для проведення акредитаційної експертизи із використанням технічних засобів відеозв’язку за спеціальністю «014 Середня освіта» освітньої програми «Світова література та англійська мова: теорія методика викладання (ID у ЄДЕБО 1715) за першим рівнем вищої освіти (справа №305/АС-20) у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка (28.05.2020).