Асистент кафедри методики викладання української та іноземних мов і літератур
Контактна інформація
Телефон:(044) 239‑33‑38
Е-mail: v.drobotun@ukr.net
Асистент кафедри методики викладання української та іноземних мов і літератур
Коло наукових інтересів:
Концептуальні та мовні картини світу, тестологія, міжкультурна комунікація
Навчальні курси:
Англійська мова
Англійська мова в міжкультурній комунікації
Англійська мова професійного спрямування
Англійська мова: семантико-стилістичний аспект
Монографії, розділи в монографіях:
Kavytska T., Drobotun V. (2022). Online Teaching Writing to University Students: Negative Stereotypes Ruined, January. In book: Transferring Language Learning and Teaching From Face-to-Face to Online Settings, publisher IGI Global. Pages 21.
Статті Scopus, WoS:
Osidak V., Kavytska T., Drobotun V. (2020). Integrating Teacher Feedback and Assessment to Improve L2 Writing. In: S.Hidri (ed). Changing Language Assessment: New Dimensions, New Challenges. – Palgrave Macmillan. P. 223-252.
Статті у фаховий виданнях (за останні 10 років):
Дроботун В., Кавицька Т. “Isobel Rainey. EFL in the secondary school sector: Grassroots teachers’ realities, research and practices”: огляд посібника. Ars Linguodidacticae (Мистецтво лінгводидактики): Науковий журнал. – №4 (2-2020). – К.: Лів-принт, 2020. – С. 62-69. 11.
Дроботун В.М. Концептуальна метафора “Британська Індія є людина” у мовній картині світу англо-індійців. Science and Education A New Dimention: Philology, VIIII (68), Issue: 225, 2020, Apr. – P. 10-14.
Дроботун В.М., Кавицька Т.І., Драгінда О.В. Навчання академічного письма в екстрених умовах: дослідження навчального потенціалу онлайн-платформ. Ars Linguodidacticae (Мистецтво лінгводидактики): Науковий журнал. – №8 (3-2021). К.: Лів-принт, 2020. – С. 4-12.
Дроботун В.М. Історичний компонент концепту BRITISH INDIA // ScienceRise: Науковий журнал. ‑ №2 (43). – НВП ПП «Технологічний Центр», 2018. – С. 45-50.
Дроботун. В.М Понятійний компонент концепту BRITISH INDIA // Проблеми семантики слова, речення та тексту. ‑ № 39. Київський національний лінгвістичний університет, 2017. – C. 38-46
Дроботун В.М. Лексико-семантичне поле «вік британців» у творах про Британську Індію // Science and Education a New Dimension Philology, IV (24), Issue: 104, 2016. – C. 84.
Дроботун В.М. Метафора “Життя – боротьба” у мовній картині світу англоіндійців // Актуальні проблеми філології та перекладознавства: зб.наук. праць / Хмельницький: ХНУ, 2015. ‑ Вип 8. ‑ С. 46-51.
Дроботун В.М. Національно-культурні особливості концепту CLASS у мовній картині світу Британської Індії XIX – XX ст // Science and Education a New Dimension Philology, III (10), Issue: 47, 2015, ‑ C. 36.
Дроботун В.М. Вербалізація концепту RAJ в англо-індійській картині світу / Наукові записки, серія: філологічні науки (мовознавство), ‑ Вип. 116,. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. ‑ С.558-563.
Дроботун В.М. Відображення концепт SUN у мовно-концептуальному просторі англо-індійців // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 9. Сучасні тенденції розвитку мов. – К.:Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – Вип. 8. ‑ С. 54-60.
Дроботун В.М. Лінгвокультуреми у англо-індійській картині світу // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 9. Сучасні тенденції розвитку мов. – К.:Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. ‑ Вип. 9. ‑ С. 87-91.
Дроботун В.М. Культурно маркована лексика в творах англо-індійських письменників. Теоретична і дидактична філологія: зб. наук. праць // Переяслав-Хмельницький: ФОП Лукашевич, 2012. – Вип. 13. – С. 118-121.
Підвищення кваліфікації, стажування:
з 18.04 по 28.04.2017 р., Франція, м. Париж, Міжнародний університет Шиллера, тема: «Освітній процес, іноваційні методи та освітні технології».
з 17.11.-18.11.2017 р., Німеччина, м. Бремен, сертифікат Бременського університету, тренінг з «Оцінювання письма» та Американського університету м. Каір.
19 травня 2017р., тренінг на тему «Академічна англійська мова та англійська мова професійного спрямування», Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології та університет Саутгемптон Солент, Велика Британія.
13 березня 2018р., тренінг на тему «академічний текст як наукова публікація», Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології.
з 14 по 18 квітня 2018 року у межах міжнародного освітньо-наукового проєкту Ерасмус +, Сертифікат Кіпрського університету, Кіпр, м. Нікосія.
29.03.2019р., Велика Британія, м. Лондон, сертифікат Британської асоціації з мовного тестування та оцінювання, Лондонський університет.
з 15.06-24.06.2019р., мовне стажування в акредитованій Британською радою Студентській академії Беснал (м. Лондон, Велика Британія).
2 жовтня 2019 р., Fundamentals of reading test development: Good practices and useful tips, Taras Shevchenko National University of Kyiv, Lancaster University
Тренінг на тему «Основи написання тестів для читання: передовий досвід та корисні поради» (2 жовтня 2019); Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології та університет Ланкастера, Велика Британія.
19 травня 2019 р., тренінг на тему «Академічна англійська мова та англійська мова професійного спрямування», Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології та університет Саутгемптон Солент, Велика Британія.
25.02-28.05.2021 р. Курс підвищення кваліфікації викладачів ЗВО. Тема: «Якість контролю та оцінювання для ефективного вивчення іноземних мов в умовах сьогодення», ВУАМТО.
Листопад 2022-2023 участь в роботі науково-дослідницький проєктної групи/Group for Research on Academic and Professional English (GRAPE) Університету Джауме І/Universitat Jaume I (UJI) in Castelló, Іспанія.
Підручники, навчальні посібники:
Дроботун В.М. Навчально-методичний посібник “Insight into R. Kipling’s Short Stories” (для домашнього читання студентів першого курсу) – Киів: ВПЦ «Київський університет», 2013. – C. 112.
Денисенко М.В., Драгінда О.В., Дроботун В.М., Осідак В.В. Тестові завдання з англійської мови для вступників до магістратури частина 1. Київ Логос 2015. – 143 с.
Денисенко М.В., Драгінда О.В., Дроботун В.М., Осідак В.В. Тестові завдання з англійської мови для вступників до магістратури. Частина 2. Киів: ВПЦ «Київський університет», 2016. – C. 98.
Денисенко М.В, Дроботун В.М., Литвинов О.О., Мусієнко А.П., Пастушенкo Т.В., Петровський М.В., Соловей Н.В., Яшенкова О.В. Програма вступних екзаменів з англійської, німецької, французької, іспанської, італійської, польської мов на навчання за ОС «Магістр» (нефілологічні факультети, Інститут журналістики, ННІ «Інститут геології», ННЦ «Інститут біології та медицини») // http://philology.knu.ua/files/OP_2017/Prog_Mag_Nefil_fak_2017.pdf
Дроботун В.М., Т Кавицька Т.І., Квасова О.Г., Осідак В.В. Тестові завдання з англійської мови для підготовки студентів до іспитів (1-4 курси) ‑ Киів: ВПЦ «Київський університет», 2019. – 75 с. О.В.
Драгінда, В.М. Дроботун, М.В. Муньяі, В.В. Осідак. Modern Oriental Prose: Texts and Tasks for Critical Readers, Thinkers and Writers: тексти та завдання для розвитку вмінь усного та писемного мовлення. К.: Акцент. – 2020. – 208 с.
Нагороди і відзнаки:
Подяка Київської малої академії наук учнівської молоді (2019 рік).