Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики викладання української та іноземних мов і літератур
Контактна інформація
Телефон: (044) 239-33-38 (робочий)
Коло наукових інтересів
новітні методики та технології навчання студентів у вищій школі, комунікативна граматика, комунікативна лінгвістика, психологія.
Теми дисертацій
Формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах (2005)
Конференції
Міжнародна науково-методична конференція “Підготовка вчителя початкової школи в умовах нової парадигми освіти” (Київ, 2004). Тема доповіді – “До питання формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів”
Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст педагогічної практики з іноземних мов студентів мовного ВНЗ в контексті оновлення школи”. (Горлівка, 2006). Тема доповіді – “Моделювання педагогічної практики в процесі підготовки вчителя іноземної мови у вищому навчальному закладі”
Міжнародна науково-практична конференція “Міжкультурна лінгвістика та формування іншомовної комунікативної компетенції” (Київ, 2006). Тема доповіді – “Розвиток соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземних мов у контексті діяльнісно-орієнтованого підходу до навчання”
Всеукраїнська науково-практична конференція “Нові концепції викладання іноземної мовив контексті Болонського процесу” (Київ, 2007). Тема доповіді – “Зміст та стратегії професійної підготовки майбутнього вчителя”
Міжнародна науково-практична конференція “Сучасні проблеми лінгвістичних досліджень і методика викладання іноземних мов професійного спілкування у вищій школі” (Львів, 2007). Тема доповіді – “Методологічні аспекти підготовки майбутніх учителів іноземної мови”
Міжнародна наукова конференція “Національна культура у парадигмах семіотики, мовознавства, літературознавства, фольклористики” (Київ, 2007). Тема доповіді – “Навчання професійно-орієнтованого говоріння студентів-філологів за допомогою проектної роботи”
Міжнародної наукова конференція “Мовно-культурна комунікація в сучасному соціумі” (Київ, 2008). Тема доповіді – “Мистецтво професійного перекладу”
Всеукраїнська наукова конференція “Діалог культур: лінгвістичний і літературознавчий виміри” (Київ, 2008). Тема доповіді – “Пріоритети сучасної методики викладання іноземних мов та технології опрацювання мови”
II Міжнародна науково-практична конференція “Діалог мов і культур” (Київ, 2009). Тема доповіді – “Комунікація як засіб формування студентського колективу”
Міжнародна науково-практична конференція “Післядипломна педагогічна освіта: Європейські орієнтири та регіональні пріоритети” (Біла Церква, 2009). Тема доповіді – “Підготовка майбутнього вчителя до реалізації комунікативного підходу в навчанні іноземної мови”
Міжнародної науково-методичної конференції “Проблеми іншомовної освіти у полікультурному світі” (Чернігів, 2009). Тема доповіді – “Сучасні тенденції комп’ютеризації процесу навчання іноземних мов у ВНЗ”
II Міжнародна науково-практична конференція “Пріоритетні напрями підготовки вчителя іноземної мови у контексті вимог Болонського процесу” (Ніжин, 2009). Тема доповіді – “Використання навчально-мовленнєвих ситуацій в іншомовному спілкуванні студентів ВНЗ”
Всеукраїнська науково-практична конференція “Сучасні тенденції викладання іноземних мов у вищій школі: індивідуальні завдання як складова навчального процесу” (Київ, 2010) . Тема доповіді – “Індивідуалізація навчальної діяльності студентів на заняттях іноземної мови”
Міжнародна науково-практична конференція “Сучасні підходи та інноваційні тенденції у викладанні іноземних мов” (Київ, 2010 ). Тема доповіді – “Інтенсивні напрями у навчанні іноземних мов у вищих навчальних закладах”
Всеукраїнська науково-практична конференція “Етнічні мовно-культурні моделі світу в контексті українського перекладознавства: до 90-річчя Миколи Лукаша” (Київ, 2010 ). Тема доповіді – “Технологічний підхід як основа сучасної освітньої парадигми”
VI Міжнародна науково-практична конференція “Міжкультурна комунікація: мова – культура – особистість” (Острог, 2010). Тема доповіді – “Innovative methodologies and techniques in teaching English at school”
VIII Міжнародна науково-практична конференція “Лінгвістичні та методичні проблеми навчання мови як іноземної” (Полтава, 2010). Тема доповіді – “Комунікативний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи”
II Міжнародна наукова конференція “Сучасні дослідження з іноземної філології” (Ужгород, 2010). Тема доповіді – “Психолого-педагогічні засади професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов”
Міжнародна науково-практична конференція “Філологія і освітній процес: 21 століття” (Одеса, 2010). Тема доповіді – “Неперервна вища освіта в умовах полікультурного глобалізованого світу”
Всеукраїнська наукова конференція “Етнічні виміри універсуму: мова, література, культура” (Київ, 2010). Тема доповіді – “Інтернет і розвиток навчального процесу у ВНЗ”
Міжнародна науково-практична конференція “Сучасні тенденції іншомовної освіти в полілозі культур” (Чернігів, 2010). Тема доповіді – “Культура як соціальне явище: ціннісний і комунікативний виміри”
Міжнародна наукова конференція “Думка й слово: традиції О. Потебні й сучасна філологічна наука (до 175-річчя О. Потебні)” (Київ, 2010). Тема доповіді – “Методологія як системне осмислення феноменів культури”
V Международная научно-практическая конференция, проводимая в рамках Международного конгресса конференций “Информационные технологии в образовании” (Екатеринбург 2011). Тема доповіді – “Перспективы использования возможностей информационных и коммуникационных технологий в процессе обучения в вузе”
Міжнародна науково-практична конференція “Інноваційна освітня діяльність: регіональні аспекти” (Біла Церква, 2011). Тема доповіді – “Науково-дослідницька робота у підготовці майбутніх учителів іноземних мов”
Міжнародна науково-практична конференція “Мови у відкритому суспільстві” (Чернігів, 2011). Тема доповіді – “Актуальні питання професійної підготовки майбутніх учителів у педагогічній теорії та практиці”
IV Всеукраїнська науково-практична конференція “Сучасні тенденції викладання іноземних мов у вищій школі: технології навчання” (Київ, 2012). Тема доповіді – “Дослідницька діяльність як фактор підвищення професійної компетенції майбутніх учителів іноземних мов”
Всеукраїнська наукова конференція “Людина і соціум у контексті проблем сучасної філологічної науки” (Київ, 2012). Тема доповіді – “Мовний потенціал викладача іноземної мови”
VI Міжнародна науково-практична конференція “Міжкультурна комунікація: мова – культура – особистість” (Острог, 2012). Тема доповіді – “Творчість як складова педагогічної майстерності вчителя”
Міжнародна науково-практична конференція “Мови у відкритому суспільстві” (Чернігів, 2012). Тема доповіді – “Комунікативне спрямування навчального процесу з іноземної мови у сучасній загальноосвітній середній школі”
Міжнародна наукова конференція “Мови та літератури в глобалізованому світі: взаємодія та самобутність” (Київ, 2012). Тема доповіді – “Інтелектуальний потенціал майбутнього вчителя іноземної мови у дослідницькій діяльності”
Х Міжнародна науково-практична конференція “Мови у відкритому суспільстві: проблеми міжкультурного спілкування” (Чернігів, 2013). Тема доповіді – “Формування особистості майбутнього вчителя іншомовної культури у світлі особистісно орієнтованого підходу”
Міжнародна наукова конференція “Етнознакові функції культури: мова, література, фольклор” (Київ, 2013). Тема доповіді – “Розвиток інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мов”
International Scientific Conference “Topical Problems of Modern Science” (Warsaw, Poland, 2017). Тема доповіді – “English language teachers’ professional development in effective teaching”
III International Scientific and Practical Conference “Modern Methodology of Science and Education” (Dubai, UAE, 2017). Тема доповіді – “Теоретичні підходи до створення системи вправ і завдань для навчання іншомовного спілкування у сучасній школі”
Scientific and Professional Conference “Pedagogy and Psychology in an era of increasing flow of information” (Budapest, Hungary, 2018). Тема доповіді – “Суб’єктність як інтегративна властивість професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови”
II Наукові читання за участю молодих учених “Філологія початку XXI сторіччя: традиції та новаторство” (Київ, 2018). Тема доповіді – “Особливості застосування акмеологічного підходу у формуванні професійної суб’єктності майбутніх учителів іноземних мов”
Scientific and Professional Conference “Pedagogy and Psychology in an era of increasing flow of information” (Budapest, Hungary, 2019). Тема доповіді – “Foreign Language Teachers’ Preparing for a Mobile Educational Future”
II Всеукраїнська науково-практична конференція “Актуальні проблеми мовно-літературної освіти в середній та вищій школах” (Київ, 2019). Тема доповіді – “Implementation of innovative English teaching methods into the process of professional training of future foreign language teachers”
XVII International Scientific and Practical Conference “Social and Economic Aspects of Education in Modern Society” (Warsaw, Poland, 2019). Тема доповіді – “Pursuing future foreign language teachers’ professional development”
XVI Міжнародна науково-практична конференція “Лінгвокультурна освіта в інформаційному суспільстві” (Чернігів, 2019). Тема доповіді – “Критерії і показники вияву рівнів сформованості професійної суб’єктності майбутніх учителів іноземних мов”
Online Seminar “Learning difficulties during the outbreak of COVID-2019” (Shanghai, China, 2020). Тема доповіді – “Online teaching perspectives and challenges during the outbreak of COVID-2019”
Scientific and Professional Conference “Pedagogy and Psychology in the age of globalization – 2021” (Budapest, Hungary, 2021). Тема доповіді – “Implementation of innovative methods into the process of professional future foreign language teachers’ training”
Scientific and Professional Conference “Problems of Humanities and Social Sciences” (Budapest, Hungary, 2021). Тема доповіді – “Efficacy of using mobile devices in education process”
Монографії (одноосібні)
Колодько Т.М. Професійна підготовка вчителя іноземної мови. К., 2011.102 с.
Колодько Т.М. Сучасні технології формування соціокультурної компетенції студентів вищих навчальних закладів. К., 2012. 215 с.
Статті Scopus, WoS
Колодько Т.М. Integration of Cloud Technologies in Teaching Foreign Languages in Higher Education Institutions // International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, що індексується системою Scopus. – Vol.19, No 2, 2020. P. 46-59.
http://ijlter.org/index.php/ijlter/article/view/1878
http://doi.org/10.26803/ijlter.19.2.4 (Venezuela, Scopus).
Статті у фахових виданнях
Колодько Т.М. Іншомовна соціокультурна компетенція у підготовці майбутнього вчителя іноземної мови // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. К., 2003. № 3-4. С. 153-158. (категорія Б)
Колодько Т.М. Теоретичні аспекти формування іншомовної соціокультурної компетенції майбутнього вчителя // Соціалізація особистості. К., 2003. Т. 21. С. 132-140. (категорія Б)
Колодько Т.Н. Формирование иноязычной социокультурной компетенции студентов педагогического вуза в процессе обучения // Система і структура східнослов’янських мов. К., 2004. С. 325-332. (категорія Б)
Колодько Т.М. Методика формування іншомовної соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови // Науковий часопис. К., 2004. Вип. 2. С. 164-171. (категорія Б)
Колодько Т.М. Педагогічні умови ефективного формування соціокультурної компетенції студентів у процесі вивчення іноземної мови // Наукові записки. К., 2004. Вип. 57. С. 54-63. (категорія Б)
Колодько Т.М. До питання формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів // Збірник наукових праць. К., 2004. С. 124-126.
Колодько Т.М. Комп’ютерні технології у формуванні іншомовної соціокультурної компетенції студентів // Система і структура східнослов’янських мов. К., 2005. С. 337-342. (категорія Б)
Колодько Т.М. Інноваційні тенденції до формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів // Науковий часопис. К., 2005. Вип. 1. С. 15-18. (категорія Б)
Колодько Т.М. Педагогічна культура спілкування вчителя у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школ // Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. К., 2005. № 4. С. 12 -14. (категорія Б)
Колодько Т.М. From classical music to jazz / Музика у вивченні англійської мови // English language and culture // Всеукраїнська газета для вчителів. К., 2005. № 17. С. 7-8.
Колодько Т.М. Louis Armstrong / Видатні музиканти різних епох та стилів // English language and culture // Всеукраїнська газета для вчителів. К., 2005. № 17. С. 13.
Колодько Т.М. Ефективні методи у навчанні учнів спілкування іноземною мовою // English language and culture: Всеукраїнська газета для вчителів. К., 2005. № 19. С. 3-5.
Колодько Т.М. Професійно-педагогічна компетентність майбутнього вчителя // Рідна школа. № 11. – К., 2005. С. 5-7. (категорія Б)
Колодько Т.М. Соціокультурний компонент у формуванні професійної компетенції вчителя іноземних мов // Науковий часопис НПУ М.П. Драгоманова. К., 2006. Вип. 1. С. 93-96. (категорія Б)
Колодько Т.М. Використання новітніх інформаційних технологій навчання у професійній підготовці майбутніх учителів іноземної мови // Сучасні тенденції комп’ютеризації процесу навчання іноземних мов. Луганськ, 2006. Вип. 4. С. 113-116. (категорія Б)
Колодько Т.М. Підготовка вчителя іноземної мови: соціокультурний аспект // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. К., 2006. Вип. 3-4. С. 47-53. (категорія Б)
Колодько Т.М. Спрямування іншомовної соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземних мов на міжкультурне спілкування у процесі професійної підготовки // Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. К., 2006. № 7. С. 38-41. (категорія Б)
Колодько Т.М. Методологічний аспект професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови // Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. К., 2007. № 1. С. 48-50. (категорія Б)
Колодько Т.М. Розвиток соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземних мов у контексті діяльнісно-орієнтованого підходу до навчання // Науковий часопис НПУ М.П. Драгоманова. К., 2007. Вип. 6. С. 31-40. (категорія Б)
Колодько Т.М. Зміст та стратегії професійної підготовки майбутнього вчителя // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. К., 2007. С. 164-166. (категорія Б)
Колодько Т.М. Основні тенденції розвитку сучасної педагогічної освіти в Україні // Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. К., 2007. № 6. С. 64-66. (категорія Б)
Колодько Т.М. Методологічні аспекти підготовки майбутніх учителів іноземної мови // Актуальні проблеми сучасної лінгвістики // Сучасні проблеми лінгвістичних досліджень. Львів, 2007. 25-27.
Колодько Т.М. Навчання професійно-орієнтованого говоріння студентів-філологів за допомогою проектної роботи // Мовні і концептуальні картини світу. К., 2008. Вип. 24. Ч. 2. С. 88-93. (категорія Б)
Колодько Т.М. Використання інтерактивних технологій у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя // Система і структура східнослов’янських мов. К., 2008. С. 275-282. (категорія Б)
Колодько Т.М. Комунікативна підготовка майбутнього вчителя іноземної мови та її методичне забезпечення // Наукові записки. Кіровоград, 2008. Вип. 75 (5). С. 246-249.
Колодько Т.М. Професійно-комунікативна підготовка майбутніх учителів іноземних мов // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. К., 2008. Вип. I. С. 117-122. (категорія Б)
Колодько Т.М. Successful Presentations / Успішні презентації: English language and culture // Всеукраїнська газета для вчителів. К., 2008. № 16 (400). C. 10-11.
Колодько Т.М. Педагогічний професіоналізм учителя у сучасній навчально-виховній практиці // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. К., 2009. Вип. 9(19). С. 185-189. (категорія Б)
Колодько Т.М. Комунікативний аспект в системі дистанційного навчання у вищих закладах освіти // Система і структура східнослов’янських мов. К., 2009. С. 229-234. (категорія Б)
Колодько Т.М. Підготовка майбутнього вчителя до реалізації комунікативного підходу в навчанні іноземної мови // Післядипломна педагогічна освіта. Біла Церква, 2009. [Електронний ресурс] / Режим доступу до журн.: http://www.narodnaosvita.kiev.ua/vupysku/9/statti/kolodko.htm (категорія Б)
Колодько Т.М. Сучасні тенденції комп’ютеризації процесу навчання іноземних мов у ВНЗ // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. 2009. Вип. 70. С. 104-108. (категорія Б)
Колодько Т.М. Педагогічна майстерність як базовий рівень професійного розвитку і культури педагога // Педагогічний процес: теорія і практика. К., 2009. Вип. 4. С. 61-70. (категорія Б)
Колодько Т.М. Використання навчально-мовленнєвих ситуацій в іншомовному спілкуванні студентів ВНЗ // Пріоритетні напрями підготовки вчителя іноземної мови у контексті вимог Болонського процесу. Ніжин, 2009. С. 129-132. (категорія Б)
Колодько Т.М. Індивідуалізація навчальної діяльності студентів на заняттях іноземної мови // Сучасні тенденції викладання іноземних мов у вищій школі. 2010. К., С. 115- 119.
Колодько Т.М. Інтенсивні напрями у навчанні іноземних мов у вищих навчальних закладах // Сучасні підходи та інноваційні тенденції у викладанні іноземних мов. 2010. К., С. 88-89.
Колодько Т.М. Технологічний підхід як основа сучасної освітньої парадигми // Мовні і концептуальні картини світу // Етнічні мовно-культурні моделі світу в контексті українського перекладознавства. К., 2010. Вип. 29. С. 432-436. (категорія Б)
Колодько Т.М. Innovative methodologies and techniques in teaching English at school // Міжкультурна комунікація: мова – культура – особистість. Острог, 2010. Вип. 15. С. 111-116. (категорія Б)
Колодько Т.М. Комунікативний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи // Лінгвістичні та методичні проблеми навчання мови як іноземної. Полтава, 2010. С. 234-237. (категорія Б)
Колодько Т.М. Психолого-педагогічні засади професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов // Сучасні дослідження з іноземної філології. Ужгород, 2010. Вип. 8. С. 711-717. (категорія Б)
Колодько Т.Н. Что значит знать грамматику // Система і структура східнослов’янських мов. К., 2010. Вип. 2. С. 19-24. (категорія Б)
Колодько Т.М. Неперервна вища освіта в умовах полікультурного глобалізованого світу // Збірник наукових праць. Одеса, 2010. С. 186-188.
Колодько Т.М. Інтернет і розвиток навчального процесу у ВНЗ // Мовні і концептуальні картини світу. К., 2010, Вип. 32. С. 300-305. (категорія Б)
Колодько Т.М. Культура як соціальне явище: ціннісний і комунікативний виміри // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів, 2011. Вип. 85. С. 116-118. (категорія Б)
Колодько Т.М. Методологія як системне осмислення феноменів культури // Мовні і концептуальні картини світу. Київ, 2010, Вип. 33. С. 297-302. (категорія Б)
Колодько Т.Н. Концептуальные подходы к формированию методологической культуры будущего учителя в условиях профессиональной подготовки // Система і структура східнослов’янських мов. К. 2011. Вип. 5. С. 149-154. (категорія Б)
Колодько Т.Н. Перспективы использования возможностей информационных и коммуникационных технологий в процессе обучения в вузе // Сборник научных трудов. Екатеринбург, 2011. С. 157-161. (Россия)
Колодько Т.М. Науково-дослідницька робота у підготовці майбутніх учителів іноземних мов // Інноваційна освітня діяльність. Біла Церква, 2011. [Електронний ресурс] / Режим доступу до журн.: http://www.narodnaosvita.kiev.ua/vupysku/15/index15.htm(категорія Б)
Колодько Т.М. Творчість у професійній діяльності педагога // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. Ніжин. 2012, Вип. 4. С. 212-219. (категорія Б)
Колодько Т.М. Педагогічне спілкування як фактор ефективності навчально-виховного процесу // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Житомир, 2011. Вип. 59. С. 56-60. (категорія Б)
Колодько Т.М. Актуальні питання професійної підготовки майбутніх учителів у педагогічній теорії та практиці // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів, 2011. Вип. 92. С. 147-152. (категорія Б)
Колодько Т.М. Дослідницька діяльність як фактор підвищення професійної компетенції майбутніх учителів іноземних мов // Збірник наукових праць. К., 2012. С. 74-77.
Колодько Т.М. Мовний потенціал викладача іноземної мови // Мовні і концептуальні картини світу. К., 2012. Вип. 41. Ч. 2. С. 245-252. (категорія Б)
Колодько Т.М. Творчість як складова педагогічної майстерності вчителя // Наукові записки. Острог, 2012. Вип. 23. С. 271-274. (категорія Б)
Колодько Т.М. Стратегії і тактики ділового спілкування науковця // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. К., 2012. С. 116-119. (категорія Б)
Колодько Т.М. Комунікативне спрямування навчального процесу з іноземної мови у сучасній загальноосвітній середній школі // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. 2012. Вип. 101. С. 163-165. (категорія Б)
Колодько Т.М. Інтелектуальний потенціал майбутнього вчителя іноземної мови у дослідницькій діяльності // Мовні і концептуальні картини світу. К., 2013. Вип. 43. Ч. 2. С. 226-233. (категорія Б)
Колодько Т.М. Мовленнєва поведінка майбутнього вчителя іноземної мови // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. Ніжин, 2013, Вип. 6. С. 107-115. (категорія Б)
Колодько Т.М. Мовленнєва культура, інтелект та іншомовна підготовка майбутніх учителів іноземної мови // Наукові записки. – К., 2013. Вип. 110. С. 71-78. (категорія Б)
Колодько Т.М. Формування особистості майбутнього вчителя іншомовної культури у світлі особистісно орієнтованого підходу // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. 2013. Вип. 111. С. 142-145. (категорія Б)
Колодько Т.М. Технології підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до творчої професійної діяльності // Наукові записки. К., 2013. Вип. 116. С. 122-129. (категорія Б)
Колодько Т.М. Розвиток інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мов // Мовні і концептуальні картини світу. К., 2014. Вип. 47. Ч. 1. С. 517-524. (категорія Б)
Колодько Т.М. Педагогічний аспект фахової підготовки майбутніх учителів іноземних мов у контексті європейського освітнього простору // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. Луганськ, 2014, Вип. 1(8). С. 190-199. (категорія Б)
Колодько Т.М. Сomputer-based media in developing listening and speaking skills to business students // Народна освіта. 2015. Вип. 1(25). Р. 3. [Електронний ресурс] / Режим доступу до журн.: http://www.narodnaosvita.kiev.ua (категорія Б)
Колодько Т.М. Специфіка використання дискусії у формуванні професійної компетентності підготовки майбутніх учителів іноземних мов // Наукові записки. К., 2016. Вип. 130. С. 123-131. (категорія Б)
Колодько Т.М. English language teachers’ professional development in effective teaching // International Academy Journal “Web of Scholar” // 2017, Warsaw, Poland, Vol. 5. C. 21-27. (Польща)
Колодько Т.М. Теоретичні підходи до створення системи вправ і завдань для навчання іншомовного спілкування у сучасній школі // Multidisciplinary Scientific International Journal “World Science” // Dubai, UAE, 2017, № 6, Vol. 4. C. 42-46. (Об’єднані Арабські Емірати)
Колодько Т.М. Інноваційні технології у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. Ніжин, 2017. Вип. 1 (13). С. 230-240. (видання індексується Google Scholar) (категорія Б)
Колодько Т.М. Моделювання змісту підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до реалізації іншомовної освіти // Імідж сучасного педагога. 2017. № 6(175). С. 54-58. [Електронний ресурс] / Режим доступу до журн.: Web site: isp.poippo.pl.ua (категорія Б)
Колодько Т.М. Суб’єктність як інтегративна властивість професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови // Scientific International Journal SCIENCE and EDUCATION a NEW DIMENSION. Budapest, 2018. VI (69), Issue 165. P. 12-16. (Угорщина)
Колодько Т.М. On Becoming a Language Teacher: Insights from Studies // Norvegian Journal of Development of the International Science. Oslo, Norway. 2018, № 20, Vol. 2. P. 55-58. (Норвегія)
Колодько Т.М. Continuing Professional Development of English Language Teachers: Focus on English Teaching Framework // Danish Scientific Journal. Denmark. 2018, № 19, Vol. 2. P. 57-60. (Данія)
Колодько Т.М. Foreign Language Teachers’ Preparing for a Mobile Educational Future // Scientific International Journal // SCIENCE and EDUCATION a NEW DIMENSION. Budapest, 2019, VII (80), Issue 198. P. 20-23. (Угорщина)
Колодько Т.М. Pursuing future foreign language teachers’ professional development // Scientific International Journal Science Review. Warsaw: RS Global Sp. z O.O., 2019. 7(24) P. 29-35. (Index Copernicus, academia. edu, Google Scholar, RS Global). (Польща)
Колодько Т.М. Розробка навчального заняття на тему «Мрії та реальність» з дисципліни «Загальний курс західноєвропейської мови» для студентів II курсу спеціальності «Східна філологія» // Ars Linguodidacticae (Мистецтво Лінгводидактики). Науковий журнал. К., 2019. Вип. 4. С. 55-61. (категорія Б)
Колодько Т.М. Integration of Cloud Technologies in Teaching Foreign Languages in Higher Education Institutions // International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, що індексується системою Scopus. 2020. Vol.19, No 2, P. 46-59.
http://ijlter.org/index.php/ijlter/article/view/1878
http://doi.org/10.26803/ijlter.19.2.4 (Venezuela, Scopus).
Колодько Т.М. Implementation of innovative methods into the process of professional future foreign language teachers’ training // Scientific International Journal // Science and Education a New Dimension. Budapest, 2021. IX (101), I. 259. P. 25-28. https://doi.org/10.31174/SEND-PP2021-259IX101-05 . (Угорщина)
Колодько Т.М. Efficacy of using mobile devices in education process // Scientific International Journal // Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences. Budapest, 2021. IX (48), I. 261.P. 39-42. https://doi.org/10.31174/SEND-HS2021-261IX48-07 . (Угорщина)
Підвищення кваліфікації, стажування
Джордж Фокс коледж, Портленд (США) (1987),
Британській Раді (1995),
Українсько-Американський гуманітарний Інститут «Вісконсінський міжнародний
університет (США) в Україні», Київ, (2002),
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Київ (2014).
Літня школа, запрошений викладач-консультант, КНР, Шанхай, 02.07.2019 – 16.07.2019.
Підручники, навчальні посібники (одноосібні)
Колодько Т.М. Англійська мова. Підручник за модульно-рейтинговою технологією навчання (для рівня В1+) / За заг. ред. проф. А.В. Корольової. У 6-ти частинах. Ч. 1. К.: Освіта України, 2008. 288 с.
Колодько Т.М. Англійська мова: підручник за модульно-рейтинговою технологією навчання (для рівня В1+): у 6 ч. Ч. IV. / За заг. ред. проф. А.В. Корольової. К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2009. 246 с.
Колодько Т.М. Англійська мова: підручник за модульно-рейтинговою технологією навчання. (для рівня В1) / За заг. ред. проф. А.В. Корольової. У 5-х частинах. Ч. I. К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. 286 с.
Колодько Т.М. Методика навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах. Навчальний посібник. К., 2010. 232 с.
Колодько Т.М. Організація педагогічної практики студентів вищих закладів освіти. К., 2011. 42 с.
Колодько Т.М. Verbals: Навчальний посібник з граматики англійської мов. К., 2014. 108 с.
Колодько Т.М. Практикум з граматики англійської мови: Граматика. Збірник вправ. Навчальний посібник. К., 2017. 232 с.
Навчальні та методичні матеріали
Колодько Т.М. Методика викладання іноземної мови. Навчальна програма з методики викладання іноземної мови для студентів спеціальності «Мова і література» (для бакалаврів, спеціалістів; заочна форма навчання). К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2006. 14 с.
Колодько Т.М. Методика викладання іноземної мови. Навчальна програма з методики викладання іноземної мови для студентів спеціальності «Мова і література» (для бакалаврів, спеціалістів; денна форма навчання). К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2006. 14 с.
Колодько Т.М. Програма виробничої (педагогічної) практики студентів спеціальності «Іноземні мови». Навчальна програма з педагогічної практики студентів 3-5 курсів (Іноземна мова). К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2006. 40 с.
Колодько Т.М. Методичні рекомендації щодо організації та проведення педагогічної практики з іноземної мови студентів 3-5 курсів (освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр, магістр). К.: Науковий світ, 2006. 34 с.
Колодько Т.М. Методичні рекомендації щодо виконання контрольних завдань з дисципліни «Іноземна мова» (англійська мова) (для бакалаврів філологічних спеціальностей педагогічних університетів заочної форми навчання). К.: Науковий світ, 2006. 32 с.
Колодько Т.М. Методичні рекомендації з педагогічної практики студентів вищих навчальних закладів (іноземні мови): для студентів вищих навчальних закладів. К.: Науковий світ, 2009. 33 с.
Методичні рекомендації до проведення, оформлення та захисту магістерського дослідження з методики навчання української та іноземних мов і літератур / В.М. Шовковий, Л.П. Науменко, О.В. Любашенко, Т.М. Колодько, Л.Г. Смовженко, Н.В. Сорокіна. Київ: Київський університет. 2018. 56 с.
Методичні рекомендації до укладання, оформлення та захисту курсових робіт з методики навчання української та іноземних мов і літератур / В.М. Шовковий, Л.П. Науменко, О.В. Любашенко, Т.М. Колодько Київ: Київський університет. 2018. 22 с.
Мистецькі та просвітницькі заходи
Колодько Т. Філологічні студії – 2019, 24 жовтня 2019 року.