Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики викладання української та іноземних мов і літератур
Контактна інформація
Телефон: 239-33-38 (робочий)
Коло наукових інтересів
формування лінгвосоціокультурної компетентності, сучасні підходи до навчання іноземних мов, комунікативна граматика, міжкультурна комунікація
Теми дисертацій
Формування у майбутніх філологів англомовної лінгвосоціокультурної компетентності в читанні засобами поетичного твору (2019)
Конференції
- Всеукраїнська наукова конференція «Світоглядні горизонти філології: традиції та сучасність» (Київ, 2007). Тема доповіді – «Використання відео фрагментів на заняттях з практики англійської мови у вищій школі»
- Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Пріоритетні напрями розвитку науки» (Вінниця, 2019). Тема доповіді – «Поетичний твір як засіб формування у майбутніх філологів лінгвосоціокультурної компетентності в читанні»
- Міжнародна науково-практична конференція «Весняні наукові читання – 2019» (Вінниця, 2019). Тема доповіді – «Стратегії і тактики читання та інтерпретації англомовного поетичного твору»
- Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми сучасної науки» (Київ – санкт-петербург – Астана – Відень, 2019). Тема доповіді – «Культурний підхід до навчання концептів іншомовного поетичного твору»
- Міжнародна науково-практична конференція «Концептуальні шляхи розвитку науки» (Київ, 2019 року). Тема доповіді – «Добір поетичних творів для формування у майбутніх філологів англомовної лінгвосоціокультурної компетентності в читанні»
- Міжнародна науково-практична конференція «Perspectives of world science and education» (Осака, 2020). Тема доповіді – «Навчання читання креолізованих текстів з використанням коміксів на уроках англійської мови»
- Міжнародна науково-практична конференція «Педагогіка і психологія сьогодення: теорія та практика» (Одеса, 2021). Тема доповіді – «Формування лінгвокультурної та лінгвокраїнознавчої компетентностей учнів крізь призму поезії»
- Міжнародна науково-практична конференція «Науково-практичні дослідження» (омськ, 2021). Тема доповіді – «Читання аутентичних текстів як запорука швидкого оволодіння англійською мовою»
- Міжнародна інтернет-конференція «Innovation in Science and Technology» (Бостон, 2021). Тема доповіді – «Підтекстовий імпліцитний зміст крізь призму художнього тексту»
- Міжнародна науково-теоретична конференція «The Driving Force of Science and Trends in its Development» (Ковентрі, 2021). Тема доповіді – «Реалізація принципів connected learning у викладанні іноземної мови у закладах вищої освіти»
- Всеукраїнська науково-практична конференція «Доуніверситетська підготовка: інновації, виклики, перспективи» (Київ, 2021). Тема доповіді – «Есе як метод формування критичного мислення студентів на заняттях з іноземної мови у ЗВО»
- Міжнародна науково-практична конференція «Scientific Paradigm in the Context of Technologies and Society Development» (Женева, 2022). Тема доповіді – «Безеквівалентна лексика як соціокультурний компонент у навчанні іноземної мови»
Монографії (колективні)
Сем’ян Н. Методика навчання іноземних мов у закладах вищої освіти: колективна монографія. К., 2021. С. 219-243. // Сем’ян Н., Шовковий В., Валентон І. та ін.; за заг.ред. Шовкового В. Лів-принт. К., 2021. 292 с.
Статті Scopus, WoS
- Semian N. Developing information search autonomy based on differentiated teaching of reading in undergraduates of Philology majors in German Language // Semian N.V., Shovkovyi, V. M. et al. Revista Tempos E Espaços Em Educação. 2020. 13(32), 2020. 1-19. (Brazil, WoS)
- Semian N. Innovative aspects of teaching foreign students to read in English during distance learning // Et Revista de Psicologia Educativa. 2021. Vol. 9. Pp. 1-11. (Peru, WoS)
- Semian N. English Intercultural Tutorial for University Students Majoring in Japanese // Semian, N., Druzhchenko T., Liubashenko, O. Journal of Curriculum and Teaching. 2022. 11(1). Pp. 25–34 (Canada, Scopus)
Статті у фахових виданнях
- Сем’ян Н.В. Види текстової інформації як засіб формування умінь читання та інтерпретації іншомовного поетичного твору // Молодий вчений: педагогічні науки. Херсон, 2019. Вип. 2 (66). С. 123 – 126. (Категорія Б)
- Сем’ян Н.В. Інтерпретація поетичного твору майбутніми філологами як лінгвосоціокультрного феномену // Імідж сучасного педагога: електрон. наук. фаховий журнал / Полтав. обл. ін-т післядипл. пед. освіти ім. М. В. Остроградського. Полтава, 2019. Вип. 1(184). С. 47 – 51. (Категорія Б)
- Сем’ян Н.В. Добір поетичних творів для формування у майбутніх філологів англомовної лінгвосоціокультурної компетентності в читанні // Імідж сучасного педагога: електрон. наук. фаховий журнал / Полтав. обл. ін-т післядипл. пед. освіти ім. М. В. Остроградського. Полтава, 2019. Вип. 2 (185). С. 53 – 58. (Категорія Б)
- Сем’ян Н.В. Критерії та норми оцінювання у майбутніх філологів лінгвосоціокультурної компетентності в читанні // Інноваційна педагогіка: наук. фаховий журнал / Причорном. наук.-досл. інститут економіки та інновацій. Одеса, 2019. Вип. 10 (том 3). С. 10 – 13. (Категорія Б)
- Сем’ян Н.В. Підходи і принципи формування у майбутніх філологів лінгвосоціокультурної компетентності в читанні засобами поетичного твору // Ars Linguodidacticae: Науковий журнал. Лів-принт. К., 2019. № 4 (2-2019). С. 44-49. (Категорія Б)
- Сем’ян Н.В. Навчання іноземних студентів-філологів читання англомовного поетичного твору: особливості роботи викладача // Вісник Запорізького національного університету: збірник наук. праць. Запорізький національний університет. Запоріжжя, №3. С. 86 – 92. (Категорія Б)
- Сем’ян Н.В. Використання креолізованого тексту як навчального засобу на уроках англійської мови у закладах середньої освіти // Інноваційна педагогіка: наук. фаховий журнал / Причорном. наук.-досл. інститут економіки та інновацій. Одеса, 2021. Вип. 31 (том 2). С. 74 – 80. (Категорія Б)
- Сем’ян Н.В. Інтерпретація результатів експериментального навчання майбутніх філологів лінгвосоціокультурної компетентності в читанні засобами поетичного твору // Інтернаука: міжнародн. наук. журн. Київ, 2019. Вип. 6 (68), т. 1. С. 35 – 42. (Фахове міжнародне наукове видання)
- Сем‘ян Н.В. Історичний екскурс у формування та розвиток підходу Lesson Study у Японії // Актуальні питання у сучасній науці: педагогічні науки. Київ, 2022. Вип. 3 (3). С. 376 – 391. (Категорія Б)
- Сем‘ян Н., Світашова Ю. Рольова гра як ефективний метод формування граматичної компетентності учнів 7-го класу на уроках англійської мови // Ars Linguodidacticae: Науковий журнал. Лів-принт. Київ, 2022. № 9 (1-2022). С. 70-80 (Категорія Б)
Підвищення кваліфікації, стажування
- Pedagogical and Psychological Education as a Component of the Education System in Ukraine and the EU Countries, міжнародне науково-педагогічне стажування, Куйавський університет, м. Влоцлавек, Польща, 03.08.2020 – 11. 09.2020 (180 годин)
- Teaching and Research in a Contemporary University: Challenges, Solutions, and Perspectives, міжнародне науково-педагогічне стажування, Білостоцький університет, м. Білосток, Польща, 17.10.2022 – 25.11.2022 (180 годин)
Навчальні та методичні матеріали
- Сем’ян Н.В. Основи формування іншомовної комунікативної компетенції у середній загальноосвітній школі // Навч. посіб. для студ. пед. навч. закладів (за спец. «Іноземна мова») ВНЗ / Н.В. Сем’ян, П.О. Бех, Т.В. Бабенко, М.В. Денисенко [та ін.]. Вид-во Вольф. Київ, 288 с.
- Сем’ян Н.В., Багратіон К.В. Навчально-методичний комплекс до навчального коміксу «Країна, що створює майбутнє» // Методичний посібник для вчителів іноз. мови сер. школи. Лів-принт. Київ, 58 с.
- Сем’ян Н.В., Багратіон К.В. Методична розробка для формування в учнів 9-11 класів лінгвосоціокультурної компетентності засобами коміксів // Лів-принт. Київ, 2021. 74 с.
Просвітницька, методична та громадська діяльність
- технічний редактор фахового наукового журналу Ars Linguodidacticae
- член Всеукраїнської організації з мовного тестування та оцінювання (ВУАМТО)